کتاب استراواگانزا 2

City of Masks
(شهر ستاره ها)
کد کتاب : 40887
مترجم :
شابک : 978-6222040895
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 368
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2002
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب استراواگانزا 2 اثر ماری هافمن

استراواگانزا مجموعه ای از رمان نوشته شده توسط نویسنده کودکان و نوجوانان مری هافمن است.

این مجموعه در ابتدا شامل سه گانه کتاب بود: شهر نقاب ها، شهر ستارگان و شهر گل ها. محبوبیت این سه گانه باعث شد تا این مجموعه برای سه کتاب دیگر تمدید شود: شهر اسرار، شهر کشتی ها و شهر شمشیرها.

در کتاب دوم این مجموعه جورجیا اوگریدی دختری است که بارها توسط برادر ناتنی خود راسل مورد آزار و اذیت قرار می گیرد. تنها راه فرار او اسب سواری است. هنگامی که او در حالی که یک مجسمه اسب بالدار مینیاتوری در دست دارد به خواب می رود، در اصطبلی در تالیا در شهر رمورا (سیهنا رنسانس) از خواب بیدار می شود، شهری که برای هر یک از نشانه های زودیاک غربی به دوازده بخش تقسیم شده است. در اینجا او با خانواده مونتالبانی آشنا می شود که شامل استاد اسب پائولو و پسرش سزار می شود. پائولو، مانند رودولفو، یک استراواگانته است و به جورجیا (که در ابتدا با یک پسر اشتباه گرفته می‌شود و نامش جورجیو است) به جورجیا فاش می‌کند که در زمان بسیار مهمی آمده است: یک مسابقه اسب دوانی معروف به Stellata در شرف وقوع است. این مسابقه و نتیجه اش می تواند روی سرنوشت همه تاثیر بگذارد.

کتاب استراواگانزا 2

ماری هافمن
ماری لاسیتر هافمن (متولد 1945) نویسنده و منتقد انگلیسی است. وی تاکنون بیش از 90 کتاب منتشر کرده است که مخاطبان آنها از کودکان تا بزرگسالان متفاوت است. یکی از آثار مشهور او کتاب کودک Amazing Grace است که یک پرفروش از نیویورک تایمز با 1.5 میلیون نسخه و یک فینالیست برای مدال کیت گرینوی در سال 1991 بود. از سال 2002 تا 2012 ، او سریال داستانهای نوجوان Stravaganza را نوشت.