کتاب حماسه هی چی

Gateway
(دروازه)
کد کتاب : 40925
مترجم :
شابک : 978-6001826634
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 368
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1977
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

برنده جایزه «هوگو» سال 1978

برنده جایزه «نبیولا» سال 1977

برنده جایزه «لوکس» سال 1977

معرفی کتاب حماسه هی چی اثر فردریک پل

کتاب «حماسه هی چی» رمانی نوشته «فردریک پل» است که اولین بار در سال 1977 منتشر شد. در میان ستارگان، گنجینه هایی از اشیای ارزشمند متعلق به نژادی اسرارآمیز، بیگانه، و نابود شده به نام «هی چی» وجود دارد. هر کس که جرأتش را داشته باشد، می تواند به درون یکی از فضاپیماهای متروک «هی چی» قدم بگذارد و شانس خود را برای یافتن ثروتی هنگفت—یا مواجهه با مرگ—امتحان کند. «رابینت برادهد» شانس خود را امتحان کرد و از این قمار، پیروز بیرون آمد. اما به چه قیمتی؟ او علیرغم به دست آوردن ثروتی بزرگ و در اختیار داشتن تمام امکانات رفاهی، نمی تواند خود را از فکری رنج آور رها کند—و همینطور از رازهای تاریکی که در اعماق ذهنش کمین کرده اند. با کمک روانپزشک کامپیوتری او، برملا شدن حقیقت در مورد اتفاقات رقم خورده در فضاپیما ممکن است این شخصیت را از افکار رنج آور خود نجات دهد.

کتاب حماسه هی چی

فردریک پل
فردریک پوهل (Frederik Pohl‎؛ ۲۶ نوامبر ۱۹۱۹ – ۲ سپتامبر ۲۰۱۳) یک نویسندهٔ داستان‌های علمی–تخیلی و ویراستار اهل ایالات متحده آمریکا بود. او بیش از ۷۵ سال به نویسندگی پرداخت و موفق به دریافت جوایز بسیاری همچون جایزه نبولا، جایزه هوگو، جایزه لوکس و جایزهٔ یادبود جان دبلیو کمپل شد.انجمن نویسندگان علمی–تخیلی آمریکا در سال ۱۹۹۳ او را دوازدهمین برندهٔ جایزه یادبود دیمون نایت اعلام کرد.
نکوداشت های کتاب حماسه هی چی
By one of the brilliant visionaries in the science fiction stratosphere.
اثری نوشته یکی از خیال پردازان درخشان در قلمرو داستان های علمی تخیلی.
Barnes & Noble

A modern masterpiece that defines—and transcends—its genre.
شاهکاری مدرن که ژانر خود را تعریف می کند-و از آن فراتر می رود.
Amazon Amazon

Wonderfully satisfying.
فوق العاده رضایت بخش.
New York Times New York Times

قسمت هایی از کتاب حماسه هی چی (لذت متن)
به هر حال، زندگی همین است، تجربه ای برای آموختن بعد از تجربه دیگر، و وقتی تمام این تجربه ها را پشت سر گذاشتی، فارغ التحصیل می شوی و چیزی که به عنوان مدرک می گیری، مردن است.

اینجا چه می کردیم؟ سفر در صدها یا هزاران سال نوری، تا قلب هایمان شکسته شود؟

دو انتخاب عالی وجود داشت. یکی به معنای صرف نظر کردن از زندگی شرافتمندانه برای همیشه بود و دیگری، ترسناک تر از چیزی بود که می توانستم تصور کنم.