کتاب چگونه آنچه را می خواهید بدست آورید

How To Get What You Want And Want What You Have
و قدر آنچه را دارید بدانید
کد کتاب : 4109
مترجم :
شابک : 9789644126086
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 248
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 1999
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : ---

راه موفقیت
How to Get What You Want and Want What You Have
  • 30,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: ذهن آویز ذهن آویز
    نویسنده:
کد کتاب : 4105
مترجم :

شابک : 978-9648277159
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 309
سال انتشار شمسی : 1386
سال انتشار میلادی : 1999
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب چگونه آنچه را می خواهید بدست آورید اثر جان گری

چالش واقعی در زندگی ، تنها مربوط به آنچه می خواهید داشته باشید نیست ؛ زیرا با رسیدن به آن خواسته ها نیز ادامه می یابد . بسیاری از مردم یاد گرفته اند چگونه آنچه را می خواهند به دست آورند ، اما لذتی از آن نمی برند . آنچه کسب می کنند هرگز کافی به نظر نمی رسد و همیشه احساس می کنند چیزی را از دست داده اند . آنان در خلوت خود و نیز در روابط و کارشان شاد نیستند و همواره موضوعی هست که آرامش ذهنی شان را بر هم بزند .
البته موفق بودن شخص نیز تنها به داشتن احساس خوب یا شاد بودن نسبت به زندگی مربوط نیست و مستلزم این است که اطمینان داشته باشید به آنچه می خواهید نائل می شوید و انگیزه ی لازم برای رسیدن به آن را دارید . لازمه ی موفقیت فردی داشتن درکی روشن از این است که چگونه زندگی مورد علاقه ی خود را خلق کنید . برای برخی افراد ، موفقیت فردی به این معنی است که چگونه بیشتر به دست آورند و برای عده ای دیگر ، رسیدن به این درک است که چگونه شادتر باشند ؛ برای بسیاری دیگر نیز یادگیری هر دو مهارت مهم است .

نویسنده کتاب اعتقاد دارد که چهار گام اصلی ؛١- اراده ی خود را محکم کنید ،٢- آنچه را نیاز دارید به دست آورید ٣- آنچه را می خواهید به دست آورید ٤-موانع را از سر راه موفقیت فردی بردارید، برای نیل به موفقیت فردی در زندگی وجود دارد که آشنایی با این گام ها و تقویت آنها با کمک رهنمودهای ذکر شده در کتاب می تواند کمک کند که به این مهم دست پیدا کنید.با دستیابی به موفقیت فردی ، کشمکش های زندگی نیز متوقف می شود و آنچه قبل از این دشوار می نمود به آسودگی می گراید . البته مشکلات زندگی همچنان وجود دارد ؛ اما شما در حل آن ها موفق تر خواهید بود .

کتاب چگونه آنچه را می خواهید بدست آورید

جان گری
جان گری، زاده ی 28 دسامبر 1951، مشاور، سخنران و نویسنده ای آمریکایی است. گری در هیوستون تگزاس به دنیا آمد. او در رشته ی «علم هوش خلاق» تحصیل کرد و در سال 1969 در یک سخنرانی مربوط به «مراقبه ی متعالی» حضور یافت. گری اندکی بعد دستیار شخصی یکی از استادان معنوی بزرگ هند به نام ماهاریشی ماهش یوگی شد و نه سال به این کار ادامه داد. او در سال 2002 کتاب «مردان مریخی زنان ونوسی» را به چاپ رساند که تا مدت ها در فهرست های مختلف پرفروش ترین کتاب ها قرار گرفت و به اساس سایر آثار او نیز تبدیل شد.
دسته بندی های کتاب چگونه آنچه را می خواهید بدست آورید