کتاب قهرمانان

The Heroes
نخستین قانون (جلد پنجم)
کد کتاب : 41159
مترجم :
شابک : 978-6001826641
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 888
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

نامزد جایزه لوکس سال 2012

نامزد جایزه افسانه دیوید جمل سال 2012

نامزد جایزه داستان فانتزی انگلیس سال 2012

معرفی کتاب قهرمانان اثر جو ابرکرومبی

«جو ابرکرومبی» نویسنده کتاب «قهرمانان» همچنین یک ویراستار مستقل فیلم است ، که در مستندها و رویدادهای موسیقی زنده کار می کند. او در بات زندگی و کار می کند. THE BLADE ITSELF ، اولین رمان او ، اولین رمان از سه گانه The First Law است. در ضمن باید گفت که پرفروش ترین کتاب مستقل جدید وی ، بهترین سرویس سرد است. او همچنین در نگارش داستان های فانتزی برای نوجوانان مورد توجه قرار گرفته است. ژانری با رده سنی خاص که کمتر کسی به سراغش می رود.
او واقعا داستان های خوبی با شخصیت های جالب می نویسد و انواع پیچ و تاب ها و کشمکش های پر مخاطره را در روند داستان خلق می کند.
در این اثر همانطور که از عنوان کتاب پیدا است، یک بازیگر قهرمان در فراید داستان وجود دارد و گذشته از این شخصیت اصلی، دیگر کاراکتر ها نیز به اندازه خود جذاب هستند.
از افراد خوب (نه بسیاری از آنها) گرفته تا افراد بد (بسیاری از آنها). مثل بازی تاج و تخت است. این یک داستان عالی است که کاملا روی یک نبرد و شخصیت های سازنده آن نبرد متمرکز شده است.
پیچ و تابهای زیادی وجود دارد و شما فقط می دانید که نمی خواهید آنجا بوده باشید.
در این اثر «جو ابرکرومبی» در بهترین حالت خود است!

کتاب قهرمانان

جو ابرکرومبی
جو ابرکرومبی نویسنده انگلیسی ، متولد 31 دسامبر 1974 در لنکستر است.اونویسنده ی رمانهای سه گانه ی نخستین قانون ، و همینطور چند رمان فانتزی دیگر برای نوجوانان ، می باشد.
نکوداشت های کتاب قهرمانان
Lord of the rings as directed by Kurosawa
در وصفش باید گفت: ارباب حلقه ها به کارگردانی کوروساوا
 Wall Street Journal Wall Street Journal

Magnificent, richly entertaining.
باشکوه ، بسیار سرگرم کننده.
Time Time

Abercrombie never glosses over a moment of the madness, passion, and horror of war, nor the tribulations that turn ordinary people into the titular heroes
ابرکرومبی هرگز لحظه ای از جنون ، شور و وحشت جنگ را نادیده نمی گیرد ، و نه حتی مصیبت هایی که مردم عادی را به قهرمان تبدیل می کند
Publishers Weekly Publishers Weekly

قسمت هایی از کتاب قهرمانان (لذت متن)
همه می گویند بلک داو بیشتر از زمستان آدم کشته و راهش را با گذشتن از تپه ای جمجمه به سوی تخت پادشاهی سرزمین شمال گشوده است. پادشاه سرزمین های متحد که همیشه همسایه ای حسود بوده، دلش نمی خواهد گوشه ای بایستد و لبخند بزند تا او خودش را بالاتر بکشد.

شاهزاده کالدر هیچ علاقه ای به افتخار ندارد و از آن هم کمتر، به این که خودش را به کشتن دهد. تنها چیزی که می خواهد قدرت است و برای رسیدن به آن هر دروغی می گوید، هر حقه ای سوار می کند و حتی به دوستانش خیانت می کند تا آن را به چنگ آورد. البته تا زمانی که لازم نباشد خودش برای رسیدن به آن بجنگد.

ولی آیا زمانی که دنیا دور و برش به آتش کشیده شده می تواند درست و غلط را تشخیص دهد؟ در طول سه روز نبرد خون بار، سرنوشت سرزمین شمالی به تصمیم گذاشته می شود. ولی باجود این که هر دو طرف درگیر دسیسه چینی، نابخردی، دشمنی و حسادت های کوچک و ناچیز هستند، احتمال آن نمی رود که دل های شریف، یا حتی بازوان قدرتمند به پیروزی برسند…