به نظر من این کتاب نه روانشناسی که در حقیقت در توجیه سلبریتیهاست. بخصوص نقش خیریهای سلبریتیها که دقیقاً در دنیای امروز بهنوعی سفیدشویی چهرههاست. نقش ساختار سرمایهای که با کمک این چهرهها مارو تبدیل به ماشین مصرف میکنه، کاملاً در این کتاب مغفوله. مصرف هم فقط لباس و آرایش و مد نیست، مصرف میتونه مصرف محیط زیست باشه یا حتی مصرف اخلاق. بهتر بود نویسنده به این موضوعات میپرداخت و اینکه چرا الگوهای زندگی به این چهرههای توخالی تبدیل شده.