کتاب راهنمای تئوری انتخاب برای مدیریت خشم در زندگی

A Choice Theory Psychology Guide to Anger
(تئوری انتخاب در عمل)
کد کتاب : 41212
مترجم :

شابک : 978-6007152683
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 148
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

چگونه خشم را انتخاب نکنیم
A Choice Theory Psychology Guide to Anger
کد کتاب : 58282
مترجم :
شابک : 978-6229753644
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 124
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب راهنمای تئوری انتخاب برای مدیریت خشم در زندگی اثر برایان لنون

در این کتاب شما رویکردی به خشم خواهید یافت که هم نقش معتبری را که می تواند در زندگی انسان ایفا کند و هم اثرات نامطلوب زمانی که خشم به خشم تبدیل می شود را تشخیص می دهد. نویسنده مراقب است که دلایل واقعی خشم را بپذیرد و ترجیح می دهد آن را صرفا به عنوان یک عادت بد تلقی نکند. نویسنده با استفاده از ایده های روانشناسی نظریه انتخاب به خوانندگان کمک می کند تا خشم خود، اشکال و علل مختلف آن، بیان و اثرات آن را کشف کنند. او روشی آزمایش شده و آزموده شده را برای خواننده ارائه می دهد تا مسئولیت فاصله زمانی بسیار کوتاه بین ناامیدی و طغیان، بین آنچه نویسنده آن را جرقه و شعله می نامد، به عهده بگیرد!

این کتاب جزو مجموعه "تئوری انتخاب عمل" قرار دارد که به منظور بهبود کنترل بر زندگی فردی تدوین شده است.

برایان لنون در این اثر، راهکارهایی را به ما آموزش می‌دهد که می‌توانند در مواجهه با خشم غیرقابل کنترل موثر باشند.

اگرچه همیشه نمی‌توانیم از وقوع خشم پیش‌گیری کنیم و اغلب خشم به طور ناگهانی و با وحشیانه مانندی بروز می‌کند و کنترل از دست ما خارج می‌شود، اما اگر بتوانیم انتخاب‌هایمان را در مورد چگونگی مدیریت آن به طور هوشمندانه انجام دهیم، می‌توانیم به شکل قابل‌توجهی به کاهش تأثیرات منفی خشم پی‌بریم. خشم همواره هزینه‌های جسورانه‌ای را برای ما به همراه داشته است.

بدون شک، مطالعه این کتاب به درک بهتر از حالات خشم و یادگیری راه‌های مدیریت کاربردی آن کمک خواهد کرد. این موفقیت به‌خوبی از طریق تمرین‌های تدریجی ارائه شده در این کتاب قابل دستیابی است.

کتاب راهنمای تئوری انتخاب برای مدیریت خشم در زندگی

برایان لنون
برایان لنون بیش از بیست و پنج سال به عنوان مشاور راهنمایی در کالج جامعه سنت اولیور، دروگهدا، کو لوت، ایرلند کار کرد. وی همچنین رئیس بخش فناوری اطلاعات بود. از سال 2004 او به عنوان روانشناس در شرکت Louth V.E.C کار کرد. قبل از بازنشستگی در سال 2009. او یک مربی ارشد با ویلیام گلاسر بین المللی است، هیئت نمایندگی ایده های ویلیام گلاسر در مورد روانشناسی نظریه انتخاب، واقعیت درمانی و مدارس کیفیت می باشد.
دسته بندی های کتاب راهنمای تئوری انتخاب برای مدیریت خشم در زندگی