کتاب 365 روز با قانون جذب

365 days by law of attraction
روزنوشت های آبراهام (ثروتمندان خودساخته)
کد کتاب : 41219
مترجم :
شابک : 978-6008913528
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 375
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب 365 روز با قانون جذب اثر استر هیکس

کتاب 365 روز با قانون جذب با عنوان فرعی " روزنوشت های آبراهام (ثروتمندان خودساخته) " کتابی کوچک اطلاعاتی است که آموزه های کارآمد آبراهام را ارائه می دهد.
این کتاب فوق العاده به شما کمک می کند تا یاد بگیرید چگونه خواسته های خود را آشکار کنید تا زندگی شاد و تحقق بخشی را که شایسته آن هستید ، تجربه کنید.

هر روز خواهید فهمید که چگونه روابط ، مسائل بهداشتی ، مالی ، نگرانی های شغلی و موارد دیگر تحت تأثیر قوانین جهانی حاکم بر واقعیت مکانی-زمانی شما قرار دارند - و فرآیندهای قدرتمندی را کشف خواهید کرد که به شما کمک می کند تا با جریان مثبت زندگی در حرکت باشید.

بنابراین می توانید با استفاده از آموزه های کتاب 365 روز با قانون جذب، رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید. . . همین الان!


استر هیکس نویسنده این کتاب جنجالیآموزه های برجسته آبراهام-هیکس را به ما ارائه می دهد.

این کتاب به شما ثابت خواهد کرد اگر کاری را از صمیم قلب اراده کنید و با تمام توان خود هوشمندانه در راستای آن تلاش کنید قطعا خواهید توانست چیز های زیادی را به واسطه قانون جذب بدست آورید.

این یک کتاب صرفا انگیزشی یا زندگینامه ای نیست. نویسنده تلاش کرده است که تا جایی که امکان داد از مسائل انضمامی مثال بیاورد تا که خواننده مردد باقی نماند و بتواند به راحتی به آموزه های این کتاب اعتماد کند.

کتاب 365 روز با قانون جذب

استر هیکس
استر هیکس (née Weaver، متولد ۵ مارس ۱۹۴۸) سخنران و نویسنده الهام بخش آمریکایی است. او ۹ کتاب را با همسرش جری هیکس همکاری کرده است، کارهای زیادی را دربارهٔ قانون جاذبه با انتشارات ابراهیم هیکس ارائه کرده است و در نسخه اصلی فیلم سال ۲۰۰۶ راز منتشر شده است. کتاب های هیکس، از جمله سری قانون جذب، بر اساس استر هیکس، «ترجمه شده از یک گروه از افراد غیر فیزیکی به نام ابراهیم» است. هیکس آنچه را که او انجام می دهد را به عنوان «بهره گیری از اطلاعات بی نهایت» توصیف می کند.اس...
دسته بندی های کتاب 365 روز با قانون جذب
قسمت هایی از کتاب 365 روز با قانون جذب (لذت متن)
زندگی را ساده بگیرید. آن را با شادی بگذرانید. این قدر سخت گیر نباشید. بگذارید مقصود اصلی تان با احساس خوبی همراه باشد و اگر احساس تان خوب نیست، بگذارید مقصود اصلی تان حس آرامش خیال باشد. زندگی تان را با آسودگی به پیش ببرید. در آن صورت است که از همه ی فرسودگی ها خلاص خواهید شد. اگر زندگی تان را با آسودگی به پیش ببرید، انرژی هسته ی خویش را در اختیار خواهید گرفت. تنها در آن صورت است که هر آن چه خوب است، به سوی تان راه باز می کند…