کتاب درمان اختلالات خواندن

Disability of Reading
کد کتاب : 41237
شابک : 978-9642842711
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 144
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 42
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب درمان اختلالات خواندن اثر مصطفی تبریزی

کتاب "درمان اختلالات خواندن" نوشته مصطفی تبریزی است که به موضوع اختلال های رایج در خواندن می پردازد. این کتاب توسط نشر "فراروان" منتشر شده است که هم اکنون در وبسایت فروشگاه اینترنتی ایرانکتاب در دسترس است و شما می توانید آن را سفارش دهید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به دستتان برسد. با توجه به تعاریف گوناگون از اختلالات‌ یادگیری، می‌توان گفت دانش‌آموزی اختلال یادگیری دارد که: ‌۱. تنها در یک یا چند ماده‌ی درسی مشکل داشته باشد نه در همه‌ی دروس. ‌۲. از نظر هوشی در حد متوسط یا بالاتر از آن باشد. ‌۳. از نظر بینایی، شنوایی و مغزی بیمار نباشد. ‌۴. از نظر عاطفی و سازگاری مشکل جدی نداشته باشد. ‌۵. در برخی از فرایندهای روانی پایه (ادراک دیداری، شنیداری، درک زبان شفاهی و کتبی) دچار مشکل باشد. ‌۶. بین میزان پیشرفت تحصیلی و توانایی ذهنی او تفاوت زیادی وجود داشته باشد.

کتاب درمان اختلالات خواندن

مصطفی تبریزی
مصطفی تبریزی (متولد ۱۳۲۴ در بجنورد) متخصص روانشناسی و مشاوره می‌باشد.او استاد دانشگاه علامه طباطبایی و مدیر مرکز مشاوره روزبه می‌باشد. همچنین وی اولین نماینده بجنورد در مجلس شورای اسلامی پس از انقلاب اسلامی بوده است.
دسته بندی های کتاب درمان اختلالات خواندن
قسمت هایی از کتاب درمان اختلالات خواندن (لذت متن)
بسیاری از دانش آموزان که دارای اختلال خواندن هستند و در خواندن کتاب های علوم، ریاضی و.. دچار مشکل می باشند با برچسب هایی هم چون کم ذهن، عقب مانده و امثال آن مواجه می شوند که هیچ کدام از این ها صحیح نیست. مطالعات نشان می دهد که اختلال خواندن قابل درمان است و...