کتاب روزی که مداد شمعی ها به خانه برگشتند

The Day the Crayons Came Home
کد کتاب : 41471
مترجم :
شابک : 978-6007438329
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 40
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

برنده بهترین کتاب مصور گودریدز سال 2015

معرفی کتاب روزی که مداد شمعی ها به خانه برگشتند اثر درو دیوالت

من مطمئن نیستم که دانکن کیست، اما مداد شمعی های او مطمئنا یک دسته از شخصیت های رنگارنگ هستند! دانکن اکنون با یک گروه کاملا جدید از مداد شمعی روبرو می شود که از او می خواهند آن ها را نجات دهند. از مارون، که زیر کوسن های مبل گم شد و بعد از اینکه پدر روی او نشست، دو نیم شد. تا فیروز بیچاره که حالا سرش به یکی از جوراب های بدبو دانکن چسبیده است، بعد از اینکه هر دو با هم در خشک کن رفتند. هر مداد رنگی داستانی تلخ برای گفتن دارد و خواهشی که دارد این است که شنیده شود.

کتاب روزی که مداد شمعی ها به خانه برگشتند

درو دیوالت
درو دیوالت (متولد 5 ژانویه 1970)، نویسنده و فیلمساز آمریکایی است. او بیشتر به خاطر نوشتن کتاب پرفروش مصور کودکان در روز The Day the Crayons Quit و دنباله آن The Day the Crayons Came Home معروف است، هر دو توسط الیور جفرز منتشر شده است. دیوالت همچنین به دلیل نوشتن فیلمنامه برای فیلم های تلویزیونی آمریکایی و استودیوی هالیوود و همچنین ایجاد تعدادی فیلم کوتاه ترسناک برای انتشار در اینترنت شناخته شده است.
نکوداشت های کتاب روزی که مداد شمعی ها به خانه برگشتند
A masterwork of humor and design
شاهکار طنز و طراحی
Booklist Booklist

A brilliant, colorful tale that begs to be read aloud and a must-have for all collections.
داستانی درخشان و رنگارنگ که التماس می کند با صدای بلند خوانده شود و برای همه مجموعه ها ضروری است.
School Library

By telling stories from the points of view of crayons, giving voices to the small and ignored, Daywalt and Jeffers have created two books that offer plenty of charm and fun, but also make children feel deeply understood.
دی والت و جفرز با گفتن داستان هایی از دیدگاه مداد شمعی ها، صدا دادن به افراد کوچک و نادیده گرفته شده، دو کتاب خلق کرده اند که جذابیت و سرگرمی فراوانی را ارائه می دهند، اما در عین حال به کودکان احساس درک عمیق می دهند.
Boston Globe Boston Globe

قسمت هایی از کتاب روزی که مداد شمعی ها به خانه برگشتند (لذت متن)