کتاب چرا این جا روی زمین نشسته ام

Ce que je fais là, assis par terre
کد کتاب : 41668
مترجم :
شابک : 978-6009298495
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 124
سال انتشار شمسی : 1392
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب چرا این جا روی زمین نشسته ام اثر ژوئل اگلوف

همه چیز در یک فاجعه آغاز می شود و به پایان می رسد. این می تواند به خوبی زندگی باشد، البته، اما فرد باید بداند چگونه با آن کنار بیاید. جوئل اگلوف برای صحنه‌برداری اثر جدید خود شهری (پاریس و به‌طور دقیق‌تر مون‌مارتر) را انتخاب کرده است که در چنگال رانش زمین، زمین‌های متحرک، فروریختن ساختمان‌ها قرار دارد. در میان این هرج و مرج، دوستی میان مردی آرام و غیرفعال، راضی به هستی، و مردی بی خانمان غرق در تقدیرگرایی شکل می گیرد. در اطراف آنها، مجموعه ای از شخصیت های درهم تنیده در یک آشفتگی آخرالزمانی درگیر شده اند. یک کافه دار صمیمی و دلپذیر مثل ، یک تاجر با رفتار یک دفتر اسناد رسمی، یک مشاور املاک به شدت خوش بین و تنگ نظر، یک دربان قدیمی فداکار که با ناامیدی شدید از مستاجرانش مراقبت می کند.... خیابان‌ها با رنگ سرخ پرووانس خود، در نوسان بین مشاهده و شفقت، نگرانی و سرگردانی.

جوئل اگلوف با اولین رمان خود «ادموند گانگلیون و پسر» آمیزه‌ای از شادی و تلخی، طنز و حیرت را بافته بود. در همین راستا، حتی موفق تر، با شخصیت های بهتر ترسیم شده، داستانی "فوق العاده" بدیع را ارائه می کند.

کتاب چرا این جا روی زمین نشسته ام

ژوئل اگلوف
ژوئل اگلوف، زاده ی سال 1970، نویسنده و فیلمنامه نویس فرانسوی است.اگلوف پس از کالج، مشغول تحصیل در رشته ی تاریخ در استراسبورگ شد و بعد از آن، به دانشکده ی سینمای پاریس رفت. او در آن جا چندین فیلمنامه نوشت و دستیار کارگردانی را نیز تجربه کرد. اگلوف اکنون تمام وقت خود را به داستان نویسی اختصاص داده است.
دسته بندی های کتاب چرا این جا روی زمین نشسته ام