کتاب My child today creative tomorrow rich

کد کتاب : 41778
شابک : 978-6004957229
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 136
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب My child today creative tomorrow rich اثر حمیدرضا خزاعی اصل

My child today creative tomorrow rich، نوشته حمیدرضا خزاعی با والدینی صحبت می کند که بچه های زیر هفت سال دارند. موضوع آن خلاقیت و نوآوری است.
نویسنده دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک است و تجربه تجزیه و تحلیل و حضور در صدها شرکت تولیدی کوچک و بزرگ را دارد. او با مهندسی، گرافیک و نرم افزارهای بوردینگ کلیپ آشنا است و از آنها برای ایجاد متن، صدا و محصولات ویدئویی مربوط به خلاقیت استفاده می کند.
وی از طریق روابط کاری و غیر شغلی با برخی از خارجی ها، درک کلی خوبی از فرهنگ ها دارد. بر این اساس، پیشنهاد وی در این کتاب و سایر محصولات شامل سایر دیدگاه ها نیز می شود یا آنها را پوشش می دهد.
برای در نظر گرفتن کتاب، سه فصل در پیش است. فصل اول یک چالش برای شروع خلاقیت است.

کتاب My child today creative tomorrow rich

حمیدرضا خزاعی اصل
صاحب امتیاز سایت کارشناس ارشد رشته ی مکانیک بوده و در دو گرایش هنری و صنعتی که به نظر سنخیتی با هم ندارند علاقه مندی و فعالیت دارد. پنج فیلد مختلفی که در این سایت به معرفی و کاربرد آن پرداخته شده در برخی امور گرایش به موارد صنعتی و در برخی زمینه ها گرایش هنری را پوشش می دهد. تلفیق این دو باعث خلق کارهای منحصر به فرد شده و وجه تمایز او با دیگران است.نرم افزار هایی که او در این زمینه ها استفاده می کرد در بعضی موارد تغییرات زیادی کرده و در بعضی دیگر حتی منسوخ شده و باعث شده برای بهترین و بروزتری...