کتاب به سوی کامیابی (3)

Unlimited Power: The New Science Of Personal Achievement
دیدار با سرنوشت
کد کتاب : 4183
مترجم :
شابک : 9789646276032
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 264
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1986
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 28
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

نویسنده پرفروش کتاب های خودپروری

معرفی کتاب به سوی کامیابی (3) اثر آنتونی رابینز

اگر تا به حال آرزوی زندگی بهتر را داشته اید ، «به سوی کامیابی (دیدار با سرنوشت) به شما نشان می دهد که چگونه می توانید به کیفیت فوق العاده زندگی مورد نظر و سزاوار خود برسید و چگونه بر زندگی شخصی و شغلی خود تسلط پیدا کنید. «آنتونی رابینز» از طریق کتاب ها ، نوارها و سمینارهای خود به میلیون ها نفر ثابت کرده است که با استفاده از قدرت ذهن می توانید هر کاری را که می خواهید برای زندگی خود انجام دهید. رویا های جدید داشته باشید ، آنها را به دست آورید و اهداف منحصر به فردی برای زندگی خود طراحی کنید. وی به روسای کشورها ، ورزشکاران المپیکی و حرفه ای ، ستارگان سینما و کودکان نشان داده است که چگونه به موفقیت برسند. او با، با شور و شفافیت دانش موفقیت شخصی را آشکار می کند و به شما می آموزد:
* چگونه می توان فهمید که واقعا چه می خواهید
* هفت دروغ موفقیت
* چگونه می توان ذهن خود را در عرض چند دقیقه دوباره برنامه ریزی کرد تا ترس هایتان از بین برود
* راز ایجاد ارتباط فوری با هرکسی که ملاقات می کنید
* چگونه موفقیت دیگران را سرلوحه خود قرار دهید
* پنج کلید ثروت و خوشبختی
به سوی کامیابی یک کتاب تناسب اندام انقلابی برای ذهن است. گام به گام به شما نشان می دهد که چگونه می توانید در زندگی به موفقیت های عاطفی و مالی برسید ، به رهبری و اعتماد به نفس دست یابید و همکاری دیگران را به دست آورید. این به شما دانش و شجاعت می دهد تا خود و دنیای خود را دوباره بسازید.

کتاب به سوی کامیابی (3)

آنتونی رابینز
آنتونی رابینز، زاده ی 29 فوریه ی 1960، نویسنده، کارآفرین، فعال در زمینه ی کارهای انسان دوستانه و مربی سبک زندگی است. شهرت او به سبب تبلیغات، سمینارها و کتاب های خودپروری و موفقیت است.رابینز در 17 سالگی، خانه را ترک کرد. او مدتی به عنوان سرایدار ساختمان مشغول به کار شد و به دانشگاه نرفت.رابینز کار خود را قبل از بیست سالگی به عنوان ترویج کننده ی سمینارهای انگیزشی جیم ران شروع کرد و در مدت کوتاهی به بیشتر آرزوها و رویاهای خود جامه ی عمل پوشانید.او چندین شرکت را بنیان نهاده که درآمد سالیانه شان ح...
قسمت هایی از کتاب به سوی کامیابی (3) (لذت متن)
... این حقیقت را به که بگویم که جمعیت آمریکا تنها ه درصد جمعیت دنیاست، در حالیکه بیش از ۵۰ درصد کو کائین جهان در این کشور مصرف می شود ؟ به که بگوئیم بودجه نظامی آمریکا، که رقمی میلیارد دلاری است، معادل آن چیزی است که خرج نوشابه های الکلی در این کشور می شود ؟ یا به که بگوییم که ۱۵ میلیون نفر از آمریکائیها مبتلا به افسردگی هستند و سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دلار فقط صرف خرید داروی ضد افسردگی (Proyale) می شود ؟

باید دانست که هر کسی دارای امکانات، قابلیتها، توانائیها و خصلتهایی است که مخصوص خود اوست و چه بسا که قابل تقلید نباشد. به عنوان مثال، ممکن است کسی سرمایه کافی برای انجام کارهای بازرگانی در اختیار داشته باشد، ولی دانش و آگاهی لازم برای استفاده صحیح از آن سرمایه را نداشته باشد. شخص دیگری ممکن است تجربه و معلومات لازم را داشته باشد ، لیکن به علت نداشتن سرمایه، نتواند طرحهای ارزشمندی را که در نظر دارد به اجرا در آورد. لازم نیست که هر یک از این دو نفر ، دیگری را الگو قرار دهد، بلکه راز موفقیت، در همکاری بین این دو نفر است. در واقع شیوه الگو برداری نیز مانند بسیاری از شیوه ها، دارای کاربرد محدود و معینی است و نمی توان از آن برای رسیدن به هر نوع موفقینی استفاده کرد.

و علت آن است که بسیاری از مردم معنای واقعی خواستن را نفهمیده اند. خواستن واقعی» آن است که به «تصمیم قطعی» بینجامد و تصمیم واقعی آن است که به «عمل» منجر شود و تنها، عمل صحیح است که ما را به «نتیجه» می رساند . دانستن، خواستن و توانستن، تنها در سایه «عمل» معنی و مفهوم پیدا می کند.