کتاب زندگی سالم

Living health
کد کتاب : 4216
مترجم :
شابک : 9789649146645
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 152
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1991
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 23
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

نویسنده پرفروش کتاب های خودپروری

معرفی کتاب زندگی سالم اثر آنتونی رابینز

داشتن اهداف قدرتمند چه فایده ای دارد اگر انرژی لازم برای انجام آنها را نداشته باشید؟ زندگی سالم به شما می آموزد که چگونه مجموعه ای از اصول ساده، لذت بخش و قدرتمند را برای ایجاد یک زندگی فیزیکی حیاتی اتخاذ کنید. با زندگی سالم، با اشتیاق بیشتر و انرژی بیشتر زندگی کنید!

اگر بتوانید هر روز صبح از خواب بیدار شوید و با انرژی و اشتیاق فراوانی از رختخواب بلند شوید و به روز خود بپرید - حتی با چند ساعت خواب چه؟ همه ما می دانیم که بدون سلامتی ما هیچ چیز دیگری مهم نیست. با این حال، در زمان حواس‌پرتی‌های روزانه و خواسته‌های مداوم، ما اغلب از آنچه می‌دانیم مهم‌تر است غفلت می‌کنیم – فقط زمانی که سبک زندگی‌مان با سلامتی‌مان سازگاری دارد، از تصمیم‌هایمان پشیمان می‌شویم. در این سیستم صوتی قدرتمند و سرگرم‌کننده 10 روزه، آنتونی رابینز ابزارها، استراتژی‌ها و تمایزات را به اشتراک می‌گذارد تا مزیت روانی و عاطفی مورد نیاز برای رساندن بدن خود را به وضعیت بهینه سلامت و سرزندگی به شما بدهد.

شما می آموزید و بلافاصله مراحل خاصی را برای افزایش چشمگیر سطح انرژی خود به کار می گیرید - همراه با استراتژی های تغذیه ای و روانشناختی موثر برای تقویت سیستم ایمنی و بهبود سلامتی خود. وقت آن است که مسئولیت را به عهده بگیرید - سلامت و انرژی پر جنب و جوشی را که لایق آن هستید به دست آورید!

کتاب زندگی سالم

آنتونی رابینز
آنتونی رابینز، زاده ی 29 فوریه ی 1960، نویسنده، کارآفرین، فعال در زمینه ی کارهای انسان دوستانه و مربی سبک زندگی است. شهرت او به سبب تبلیغات، سمینارها و کتاب های خودپروری و موفقیت است.رابینز در 17 سالگی، خانه را ترک کرد. او مدتی به عنوان سرایدار ساختمان مشغول به کار شد و به دانشگاه نرفت.رابینز کار خود را قبل از بیست سالگی به عنوان ترویج کننده ی سمینارهای انگیزشی جیم ران شروع کرد و در مدت کوتاهی به بیشتر آرزوها و رویاهای خود جامه ی عمل پوشانید.او چندین شرکت را بنیان نهاده که درآمد سالیانه شان ح...