کتاب جنگ ریگان

Reagan's War
داستان چهل سال مبارزه وپیروزی نهایی وی بر کمونیسم
کد کتاب : 42176
مترجم :
شابک : 978-9644235672
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 464
سال انتشار شمسی : 1393
سال انتشار میلادی : 2002
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب جنگ ریگان اثر پیتر شوایزر

"پیتر شوایزر" در "جنگ ریگان"، "داستان چهل سال مبارزه و پیروزی نهایی وی بر کمونیسم" را بازگو می کند. "جنگ ریگان"، کتاب شگفت انگیزی است. امروزه محافظه کاران به شعور، بینش و شجاعت او بیشتر از آنچه روزی گمان می شد، فکر می کنند. این بیوگرافی حاوی داستان های زیادی است که نمودی از هر سه ی این ویژگی ها را عرضه می کند.
اگر شما محافظه کار هستید و ریگان را دوست دارید اما اطلاعات زیادی در مورد او ندارید، "جنگ ریگان" از "پیتر شوایزر" کتابی مناسب برای شما است. کتاب "پیتر شوایزر"، "داستان چهل سال مبارزه و پیروزی نهایی وی بر کمونیسم" را شرح می دهد و این کار را ابتدا از انجمن بازیگران، بعدا در مقام فرماندار کالیفرنیا و سرانجام به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده انجام می دهد.
بسیاری از نقل قول های برجسته و بینش های عظیم در مورد انسان و مأموریت او، در این کتاب وجود دارد. یکی از مسائلی که خواننده بیش از همه در خلال سطرها متوجه آن می شود، اطمینان مطلق ریگان به این ایده بود که آزادی قدرتمند است، مارکسیسم یک دروغ است و حقیقت همیشه بر همه چیز غلبه دارد. شعار او و دیگر رفقای محافظه کارش در هالیوود نیز نشان دهنده ی همین ایده است: "با دروغ بزرگ به وسیله ی حقیقت بزرگ مبارزه کن".
"جنگ ریگان" به ما یادآوری می کند که نبرد ایدئولوژیک بین دولت کوچک و سوسیالیسم باید در هر نسلی مجددا انجام شود و دوباره پیروز شود و این نبردی است که ارزش جنگیدن را دارد و ما باید پیروز شویم. این کتاب الهام بخش و قابل تامل است و پس از اتمام، بینش های آن برای مدت طولانی با شما خواهد ماند.

کتاب جنگ ریگان

پیتر شوایزر
پیتر فرانتس شوایزر (متولد 24 نوامبر 1964) نویسنده و مشاور سیاسی آمریکایی است. وی رئیس موسسه پاسخگویی دولت (GAI)، سردبیر ارشد سازمان رسانه ای راست افراطی Breitbart News و عضو سابق موسسه محافظه کار هوور است.شوایزر کتابی با عنوان کلینتون کش، کتاب 2015، راجع به کمک های مالی موسسات خارجی به بنیاد کلینتون و درآمد بیل و هیلاری کلینتون پس از ترک کاخ سفید در سال 2001 نوشت.
نکوداشت های کتاب جنگ ریگان
Masterful. . . . After Schweizer, even inveterate Reagan-haters will have to abandon the picture of an amiable dunce drifting passively while a handful of advisers set the agenda.
استادانه. ... بعد از شوایزر، حتی آنان که از ریگان متنفرند مجبور می شوند تصویر یک کودن دلپسند را که منفعلانه حرکت می کند و تعداد انگشت شماری از مشاوران دستور کار را برایش تعیین می کنند، کنار بگذارند.
Foreign Affairs

قسمت هایی از کتاب جنگ ریگان (لذت متن)
بعضی ها رونالد ریگان را جاهل می دانند، بعضی او را به عنوان فردی که موفق نشد به واسطه ضعف بینایی به میدان جنگ برود، ناکام و سرخورده می شمارند و بعضی نیز او را جاه طلب و کسی که صرفا به دنبال شهرت و افتخار آفرینی است معرفی می کنند.