کتاب نظریه های شخصیت

Theories of Personality
کد کتاب : 42317
مترجم :
شابک : 978-9646184947
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 720
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2005
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 47
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب نظریه های شخصیت اثر دوان پی شولتز

کتاب نظریه های شخصیت شولتز از جمله کتابها و منابع معتبری است که به مرور مختصر اما دقیق و علمی نظریه های شخصیت شناسی می پردازد.
این کتاب که ویرایش یازدهم آن امروز تحت عنوان Theories of Personality عرضه می شود، در ایران هم تحت عنوان نظریه های شخصیت توسط آقای یحیی سید محمدی به صورت منظم ترجمه و به روز می شود (در حال حاضر ترجمه ی ویرایش دهم کتاب در بازار موجود است).
این کتاب را نمی توان به عنوان کتابی عمومی برای مرور سطحی و سریع در نظر گرفت، اما برای کسانی که درس تخصصی رشته ی روانشناسی نخوانده اند و در عین حال، تمایل دارند کتابی علمی و قابل درک در این زمینه مطالعه کنند، می تواند گزینه ی مناسبی باشد.
کتاب نظریه های شخصیت شولتز از جمله منابع درسی دانشگاهی در این زمینه محسوب می شود و مولف در این کتاب کوشیده است رهیافت های مختلف به روانشناسی شخصیت را در کنار یکدیگر مورد بررسی قرار دهد.

کتاب نظریه های شخصیت

دوان پی شولتز
دوان شولتز (متولد: 15 فوریه 1934 ، بالتیمور، مریلند، ایالات متحده) روانشناس و نویسنده بیش از دوازده تاریخ تحسین شده، از جمله Coming Through Fire: جورج آرمسترانگ کاستر و رئیس سیاه کتری ، عبور از راپیدو: یک تراژدی می باشد.