کتاب پخت وپز جادویی با هری پاتر

The Unofficial Harry Potter Cookbook
کد کتاب : 42342
مترجم :
شابک : 978-6009799411
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 314
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب پخت وپز جادویی با هری پاتر اثر دینا باکولز

هنرمندان معمولا از خوراکی ها برای نشان دادن نحوه زندگی، میزان معاش، اعتقادات مذهبی، آداب، رسوم و فرهنگ مردم در زمان ها و سرزمین های مختلف استفاده می کنند. در این میان افرادی نیز تحت عنوان خوراک یاب در دنیا مشغول کار هستند که خوردنی ها را در عرصه فرهنگ، هنر و ادبیات جست وجو می کنند. زمانی که یک خوراک یاب روی یک داستان کار می کند؛ نام تمام خوراکی های آن کتاب را یادداشت می کند؛ سپس به دنبال تاریخچه، دلیل بودن آن ها در داستان و دستور تهیه آن ها می گردد. سپس دستورهای پخت مختلف را امتحان می کند و بهترین آن ها را به خوانندگان ارائه می دهد.
داینا باکولز انواع خوردنی هایی را که در کتاب هری پاتر ذکر شده را جمع آوری کرده و در کتاب پخت وپز جادویی با هری پاتر، مجموعه ای از دستور پخت ها را برای غیر جادوگرهایی که به چشیدن مزه غذاها علاقمند هستند، فراهم کرده است. باید خاطرنشان ساخت در این کتاب علاوه بر دستور پخت، با تاریخ جذاب این غذاها آشنا می شوید.

کتاب پخت وپز جادویی با هری پاتر

دینا باکولز
دینا باکولز (DINAH BUCHOLZ) نویسنده کتاب بسیار مشهور غیر رسمی کتاب آشپزی هری پاتر است که توسط Adams Media منتشر شده است. او کار خود را با مدرک انگلیسی آغاز کرد، و در ادامه به تدریس موضوع پرداخت و سپس کار خود را با یک ویرایش در یک ناشر مجله در منهتن دنبال کرد.
دسته بندی های کتاب پخت وپز جادویی با هری پاتر