کتاب فلسفه زبان

Philosophy of Language
کد کتاب : 42391
مترجم :
شابک : 978-6004351393
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 272
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب فلسفه زبان اثر اسکات سوامس


مروری استادانه بر فلسفه زبان از زبان یکی از مهم ترین متفکران آن
در این کتاب یکی از برجسته‌ترین فیلسوفان زبان جهان، دیدگاه وحدت‌بخش خود را از این رشته ارائه می‌کند - دستاوردهای اصلی آن، فوری‌ترین پرسش‌های کنونی و امیدوارکننده‌ترین جهت‌های آینده آن. اسکات سومز علاوه بر توضیح پیشرفت‌هایی که فیلسوفان در ایجاد چارچوب نظری برای مطالعه زبان داشته‌اند، به بررسی مفاهیم بنیادینی مانند حقیقت، ارجاع و معنا می‌پردازد که برای فلسفه زبان مرکزی و برای کل فلسفه مهم هستند. . بخش اول کتاب توضیح می‌دهد که چگونه فیلسوفانی از فرگه، راسل، تارسکی و کارنپ گرفته تا کریپکه، کاپلان و مونتاگ، تکنیک‌های دقیقی را برای درک زبان‌های منطق و ریاضیات توسعه دادند و چگونه این تکنیک‌ها اصلاح شده و به مطالعه آن‌ها گسترش یافتند. زبان های طبیعی انسان این کتاب سپس بر اساس این حساب استوار می شود و تفکر جدیدی در مورد گزاره ها، امکان، و رابطه بین معنا، ادعا و دیگر جنبه های استفاده از زبان را بررسی می کند.
مروری ارزشمند بر فلسفه زبان توسط یکی از مهمترین دست اندرکاران آن، خواندن این کتاب برای همه دانشجویان جدی فلسفه ضروری خواهد بود.

کتاب فلسفه زبان

اسکات سوامس
اسکات سوامس (متولد 1945) فیلسوف آمریکایی است. او استاد فلسفه در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی (از سال 2004) ، و قبل از آن در دانشگاه پرینستون است. وی در فلسفه زبان و تاریخ فلسفه تحلیلی تخصص دارد. وی بخاطر دفاع و گسترش برنامه در فلسفه زبان که توسط ساول کریپکه آغاز شده و همچنین منتقد اصلی نظریه های دو بعدی معنایی شناخته شده است.وی کارشناسی خود را در رشته فلسفه از دانشگاه استنفورد و کارشناسی ارشد خود را در زبانشناسی و فلسفه در انستیتوی فناوری ماساچوست (MIT) به پایان رساند. همچنین دکترای خود را در فلس...
نکوداشت های کتاب فلسفه زبان
Philosophy of Language] covers an impressive number of controversies in philosophy of language. And it does that in a nontechnical way that is likely to prove attractive to many instructors in the field.
فلسفه زبان] تعداد قابل توجهی از مناقشات در فلسفه زبان را پوشش می دهد. و این کار را به روشی غیر فنی انجام می دهد که احتمالا برای بسیاری از مربیان در این زمینه جذاب است.
Choice

This is a masterpiece. Scott Soames's work on these topics defines orthodoxy in contemporary philosophy, and having that work distilled into a single volume is enormously valuable.
این یک شاهکار است. کار اسکات سومز در مورد این موضوعات، ارتدکس را در فلسفه معاصر تعریف می کند، و تقطیر آن اثر در یک جلد بسیار ارزشمند است.
Jeff Speaks

قسمت هایی از کتاب فلسفه زبان (لذت متن)