کتاب جانوران از یاد رفته

The Forgotten Beasts of Eld
کد کتاب : 42396
مترجم :
شابک : 978-6001826184
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 224
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1974
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

نامزد جایزه میثوپوییک

نامزد دریافت جایزه ی لوکس سال 1975

معرفی کتاب جانوران از یاد رفته اثر پاتریشیا ای. مک کلیپ

جانوران از یاد رفته یک رمان فانتزی است که توسط نویسنده آمریکایی پاتریشیا ا. مک کیلیپ به نگارش در آمده است.
سیبل شخصیت محوری این رمان، دختری شانزده ساله در کوهستان است که تنها زندگی می کند. او مدام در مواجهه با موجودات افسانه ای قرار دارد. سیبل از موجودات مراقبت می کند و نوعی تله پاتی را با آنها به اشتراک می گذارد. با این حال ، در شب هنگامی مردی به نام کورن به او نوزادی می دهد تا از او مراقبت کند. کورن معتقد است که این نوزاد کودک یک ملکه است. سیبل کودک را به شرطی که کورن آن را دوست داشته باشد می پذیرد و با کمک جادوگر مالگا که در نزدیکی کوه زندگی می کند از کودک مراقبت می کند.

پاتریشیا ای. مک کلیپ نویسنده محبوب بیست و هفت رمان فانتزی از جمله "معمای استاد هد" ، "هارپیست در باد" ، "عمبریا در سایه" ، "گل جنگل" و "جادوگر و سیگنال" است. او جایزه جهانی فانتزی را دریافت کرد و بعدا جایزه موفقیت مادام العمر World Fantasy را دریافت کرد. او همچنین سه بار برنده جایزه اسطوره شناسی شده است. وی اخیرا رمان شاه ماهیگیر و مجموعه رویاهای سواحل دور را منتشر کرده است.
رمان های او به هجده زبان منتشر شده و سیزده بار در لیست نیویورک تایمز قرار گرفته است. او در کالیفرنیا زندگی می کند.

کتاب جانوران از یاد رفته

پاتریشیا ای. مک کلیپ
پاتریشیا آن مک کلیپ زاده 29 فوریه 1948 ، نویسنده آمریکایی رمان های علمی تخیلی است. او در سیلِم اورگان متولد شد.مک کلیپ در اورگان ، بریتانیا و آلمان بزرگ شد. مک کلیپ در دانشگاه ایالتی سن خوزه در کالیفرنیا تحصیل و در آنجا لیسانس خود را در سال 1971 و کارشناسی ارشد زبان انگلیسی را در سال 1973دریافت کرد. مک کلیپ با دیوید لوند ، شاعر ازدواج کرده است.
نکوداشت های کتاب جانوران از یاد رفته
McKillip’s strange, enchanting stand-alone fantasy The Forgotten Beasts of Eld has been reissued. It follows Sybel, a woman with strange powers who collects fabulous beasts, whose power draws the attention of forces battling each other out in the world. Sybel must use her talent ― but will she win, or lose, herself? The novel won the World Fantasy Award and the writing is simply beautiful.
فانتزی مستقل و جذاب مک کیلیپ دوباره منتشر شد. این سیبل را دنبال می کند ، زنی با قدرت های عجیب و غریب که حیوانات خارق العاده ای را جمع آوری می کند ، قدرت او توجه نیروهای درگیر جنگ با یکدیگر را در جهان جلب می کند. سیبل باید از استعداد خود استفاده کند - اما آیا خودش پیروز می شود یا می بازد؟ این رمان برنده جایزه جهانی فانتزی شد و نوشتن آن بسیار زیبا است.
Washington Post Washington Post

This is my favorite book of all time. If I had to pick a desert island book, it would be this one.
این کتاب مورد علاقه من در تمام دوران است. اگر مجبور می شدم یک کتاب جزیره بیابانی انتخاب کنم ، این کتاب بود.
New York Times bestselling

This is what great literature looks like: bold, self-incisive, powerfully feminist without drawing attention to anything but the prose, the characters, and the story.
این چیزی است که ادبیات عالی به نظر می رسد: جسورانه ، خود انگیخته ، فمینیستی قدرتمند و بدون جلب توجه به چیزی جز نثر ، شخصیت ها و داستان.
Usman T. Malik

قسمت هایی از کتاب جانوران از یاد رفته (لذت متن)
دختر برای میک پسری با دو چشم سیاه به دنیا آورد که وقتی میک غرق فراخواندن جانوران بود می توانست چون درختی خاموش و بی حرکت برجا بماند. میک به پسرش خواندن تصنیفهای باستان و افسانه های موجود در مجموعه کتابهایش را آموخت. یادش داد ندای نامی نیمه از یاد رفته را تا سرزمین های آن سوی الدوالد روانه کند. به او آموخت بی صدا منتظر بماند و هفته ها، ماههایا سال ها صبر پیشه کند تا بالاخره ندای ارسالی در ذهن متحیر، قدرتمند و غریب جانوری که صاحب نام بود شعله بگیرد. زمانی که میک، نشسته در سکوت مهتاب، برای همیشه دنیا را ترک گفت، پسرش او گام گرد آوری جانوران را ادامه داد.

او گام از بیابان های جنوبی الدوالد که آن سوی کوة إلد قرار داشت شیر سرخ را صدا زد، جانوری که پوستی همرنگ گنجینه های شاهان داشت و افراد بی احتیاط زیادی را به ورطه ی ماجراهای ناخواسته کشانده بود. او گام گربهی سیاه و درشت جثه ای به نام مورایا را از منزل افسونگری در خارج از الدوالد ربود، جانوری که زمانی معلوماتش در باب وردها و طلسم های سری در الدوالد زبانزد خاص و عام بود.