کتاب در میان گمشدگان

Among the Missing
  • 15 % تخفیف
    95,000 | 80,750 تومان
  • موجود
  • انتشارات: ماهی ماهی
    نویسنده:
کد کتاب : 42622
مترجم :
شابک : 978-9647948500
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 192
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2001
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

نامزد جایزه کتاب ملی آمریکا سال 2001

نامزد جایزه انجمن نویسندگان میدلند سال 2002

معرفی کتاب در میان گمشدگان اثر دن شاون

کتاب در میان گمشدگان به عنوان کتابی دلهره آور و مهاربخش اثر «دن شاو» داستان مردها ، زنها و کودکانی را که در خارج از رویای آمریکایی زندگی می کنند ، به اشتراک می گذارد.
«دن شاو» از منظر روانشناختی شخصیت های خود می آفریند و در این حین به تأثیر خیره کننده ای می رسد. هر داستان با شوخ طبعی ظریف و پر رمز و راز همچنین فراوان از شگفتی و نبوغی حیرت انگیز خودنمایی می کند.
«دن شاو» نویسنده ای آمریکایی است. او نویسنده سه مجموعه داستان کوتاه و سه رمان از جمله در میان گمشدگان است که نامزد نهایی جایزه کتاب ملی در سال 2001 بود. داستان های «دن شاو» همیشه در بین بهترین داستان های کوتاه آمریکایی قرار دارند.
«دن شاو» قبل از بازنشستگی در سال 2018 در کالج اوبرلین تدریس می کرد ، جایی که وی استاد نویسندگی و ادبیات خلاق پائولین دلانی بود. از شاگردان سابق وی می توان به اسماعیل بیه ، مگان کروسه ، اما استراوب ، ادان لپوکی و لنا دانهام اشاره کرد.
«در میان گمشدگان» به عنوان یکی از ده کتاب برتر سال توسط انجمن کتابخانه های آمریکا و همچنین به عنوان کتاب برجسته سال توسط نیویورک تایمز نامگذاری شد.

کتاب در میان گمشدگان

دن شاون
دن شان نویسنده آمریکایی است. او در سال ۱۹۶۴ در آمریکا به دنیا آمد. از او دو مجموعه داستان به نام‌های پایان جفت و جور و در میان گمشدگان چاپ شده که کتابی به فارسی ترجمه شده از او گزیده‌ای از داستان‌های همین دو مجموعه است. پایان جفت و جور اول بار در سال ۱۹۹۶ به همت انتشارات نورث وسترن و سپس همراه با در میان گمشدگان توسط انتشارات بلنتاین به چاپ رسید. داستان‌های چاون در مجلات و مجموعه‌های مختلف ادبی چاپ شده، از جمله در بهترین داستان‌های کوتاه آمریکایی سال ۱۹۹۶، مجموعه...