کتاب افزایش عملکرد

Afzayesh-e Amalkard
کد کتاب : 42645
شابک : 978-6002741493
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 166
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب افزایش عملکرد اثر ژان بقوسیان

کتاب "افزایش عملکرد" نوشته "ژان بقوسیان" توسط نشر "کلید آموزش" منتشر شده است.
ما در این کتاب درباره تبدیل شدن به دستگاهی که بازده بالایی دارد و کارهای زیادی انجام می‌دهد، صحبت نمی‌کنیم. شادابی و سلامتی ما به عوامل مهمی مانند داشتن دوستی‌های ارزشمند، تفریح و استراحت بستگی دارد. نظر من این است که می‌توان در طول روز کار بسیار پرمعنا و قابل‌توجهی انجام داد و سپس با انرژی فراوان به خانه رفت و با خانواده و دوستان اوقات خوشی را سپری کرد. اگر به‌دنبال چنین زندگی‌ هستید این کتاب دقیقا برای شما نوشته شده است. کتاب «افزایش عملکرد در محل کار» فقط درباره افزایش لحظه‌ای عملکرد صحبت نمی‌کند. هر فردی شاید بر اثر اشتیاق لحظه‌ای، عملکرد بسیار بالایی داشته باشد. کمتر از 5 درصد افرادی که نواختن گیتار را آغاز می‌کنند، یادگیری را آن‌قدر ادامه می‌دهند تا یک آهنگ را به‌طور کامل فرا بگیرند. 95 درصد بقیه بر اثر شوق لحظه‌ای تصمیم به فراگیری گیتار می‌گیرند و البته قبل از یادگیری حتی یک آهنگ، از ادامه کار منصرف می‌شوند.
در این کتاب درباره عملکرد پایدار صحبت می‌کنیم، یعنی صرف‌نظر از اتفاقات و شرایط اطراف بتوانیم عملکرد معقول و قابل‌توجهی داشته باشیم.

کتاب افزایش عملکرد

ژان بقوسیان
ژان بقوسيان متولد 1355 تهران است. وی دانش‌آموخته رشته الكترونيك تا مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه خواجه نصير است و به دليل علاقه‌ به مباحث مديريتی و بازاريابي، مدرك MBA را نيز از يك مؤسسه خارجي دريافت و يك‌سال نيز به صورت آنلاين در همان مؤسسه تدريس كرده است. پيش از تأسيس شركت و سايت «مدير سبز»، تجربيات موفقي را در حوزه فروش و بازاريابي كالا‌هاي الكترونيك به دست آورد، اما به دلايلي مجبور شد آن کار‌ را رها كند. با تأسيس مجموعه مدير سبز، تمام وقت و انرژي خود ر...
دسته بندی های کتاب افزایش عملکرد