کتاب آموزش مشاور املاک به شیوه شزوما

Shezuma Real Estate
کد کتاب : 42650
شابک : 978-6002741035
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 144
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب آموزش مشاور املاک به شیوه شزوما اثر محمدرضا شایگان

آموزش مشاور املاک به شیوه شزوما اثر محمدرضا شایگان، کمک می‌کند به پردرآمدترین مشاور املاک در منطقه خود تبدیل شوید! این اثر بدون حاشیه‌پردازی اصول و ترفندها را از ابتدای کار املاک تا پای میز قرارداد شرح می‌دهد. سریع‌ترین ترفندهای موثر و کاربردی اجرا شده در معاملات املاک براساس تجربیات واقعی یکصد و هشت نفر از بهترین مدیران و مشاوران املاک تهران، شمیران و چند شهر بزرگ ایران را در این کتاب می‌آموزید. این اثر خودآموز، مناسب مشاورین املاک مبتدی تا حرفه‌ای و کارآفرینانی است که به دنبال شغل دوم با درآمدی بیشتر از شغل اصلی خود هستند. همچنین به مدیران املاک کمک می‌کند تا مشاوران خود را قوی‌تر و باهوش‌تر رهبری کنند.

فرض کنید شما در دفتر املاک‌تان چندین مشاور دارید. اما برای یکی از اعضای خانواده‌تان، یک اتفاق ناگوار افتاده و شما مجبور می‌شوید دو سه هفته به آژانس املاک نروید. چه اتفاقی می‌افتد؟ شما به اجبار باید در خانه بمانید و هیچ چاره دیگری ندارید. پس باید بدون توجه به عواقب نبودن‌تان در دفتر املاک، به کارهای خانواده رسیدگی ‌کنید.

اگر از قبل هیچ کاری برای سیستم‌سازی و تیم‌سازی نکرده باشید، قراردادها به شکل دلخواه شما پیش نمی‌رود و اغلب‌شان به مشکل بر می‌خورند.
چگونه مشاوران می‌توانند نشست‌های معاملات املاک را مثل شما برگزار کنند؟ اگر نهایت تلاش خود را هم بکنند، باز هم نمی‌توانند قراردادها را آنطور که خودتان تبحر دارید، جمع کنند. چون تا حالا برای این کار آموزش ندیده‌اند! آن‌ها از نکات حقوقی اسناد و قوانین املاک، اطلاع کافی ندارند. شاید اصول مذاکره و مدیریت اتاق قرارداد را بلد نباشند!
چطور می‌توانند با مالکین و سازندگانی ارتباط برقرار کنند که فقط به شماره موبایل شما پاسخ می‌دهند؟ چطور به مشتریانی که فقط به اعتبار و آشنایی با شما، برای خرید یا اجاره ملک به دفترتان مراجعه می‌کنند، سرویس بدهند؟ شما چگونه می‌خواهید مشکل را حل کنید!؟

کتاب آموزش مشاور املاک به شیوه شزوما

محمدرضا شایگان
محمدرضا شایگان متولد سال 1353 ، فعال حوزه ی مشاوره ی املاک ، مدرس و نویسنده ی بازاریابی و فروش اینترنتی می باشد.
دسته بندی های کتاب آموزش مشاور املاک به شیوه شزوما