کتاب چگونه معمار شویم

Towards a New Architect
(از آغاز تا آغاز)
کد کتاب : 42696
مترجم : صدیقه میرگذار
شابک : 978-6006985251
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 144
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب چگونه معمار شویم اثر یاسمین شریف

راهنمای حاضر در هزارتوی قوانین و ضروریات موجود به شما کمک می کند توانایی ها، پتانسیل ها و استعدادهای خود را شکوفا نموده و یک برنامه ی شغلی مبتکرانه و بدیع را پایه گذاری کنید.
معماری آسان است. هیچ کس یک معمار نابغه به دنیا نیامده است. اگر اصول و مهارت هایی را بیاموزید که به شما امکان برقراری ارتباط موثر را می دهد، اگر استعدادهای خود را تقویت نموده و روی چیزهایی که در آن ها مهارت ندارید خوب کار کنید و مهارت های مفید دیگران را شناسایی نمایید، اگر شجاع و جدی و دقیق بوده و متمرکز و قاطع باشید، حتما موفق خواهید شد.
اگر در کنار استخر بنشینید و انگشتان پای خود را در آب فرو کنید و هرگز در آب نپرید، احساس آزادی و قدرتی که تعهد واقعی به شما می دهد را هرگز احساس نخواهید کرد.
معماری یک نوع اعتیاد است، لیکن یک اعتیاد مثبت، خلاقانه و زایا. اگر خود را در معماری غرق کنید و آن را چارچوب زندگی خود قرار دهید، نتیجه ای بزرگ خواهید گرفت.
معماری دریچه ای به سوی موقعیت ها و فرصت های بسیار می گشاید. گریزاندیش باشید، یعنی در حل مسائل از حس ششم خود کمک بگیرید. در راه رسیدن به مقصدی که می خواهید دقت و تلاش داشته باشید و صبورانه حرکت کنید. افراد فوق العاده خلاق بسیاری در دنیا وجود دارند که قدم در راه معمار شدن نهاده اند، اما در پایان از جاهای دیگری سر درآورده اند. موسیقیدانان، نویسندگان رمان و داستان، طراحان داخلی، فیلم سازان، بازیگران و طراحان بازی های کامپیوتری زیادی در حال حاضر وجود دارند که در ابتدا قصد معمار شدن را داشته اند.
تحصیلات معماری به شما می آموزد چگونه از حس ششم خود کمک بگیرید و با خلاقیت و ابتکار معیارها و موقعیت موجود را به چالش بکشید.

کتاب چگونه معمار شویم

یاسمین شریف
یاسمین شریف (متولد 1956 در اوگاندا) یک معمار، محیط بان و استاد دانشگاه انگلیسی متولد اوگاندا است که به دلیل دفاع از برابری جنسیتی در زمینه معماری شهرت دارد.یاسمین شریف در سال 1956 هنگامی که اوگاندا هنوز تحت الحمایه انگلیس بود، از پدر و مادر هندی در اوگاندا، آفریقای شرقی متولد شد. وی دوران کودکی خود را بین همپشایر در انگلستان و نایروبی گذراند تا اینکه سرانجام در سال 1977 در هرتفوردشایر اقامت گزید. وی در رشته معماری در دانشکده معماری بارتلت (دانشکده محیط ساخته شده) در دانشگاه کالج لندن تحصیل و ...