کتاب جریان های چندگانه درآمد اینترنتی

Multiple Streams of Internet Income
کد کتاب : 42950
مترجم :

شابک : 978-6002478658
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 274
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2001
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب جریان های چندگانه درآمد اینترنتی اثر رابرت جی آلن

رابرت جی آلن در کتاب جریان های چندگانه درآمد اینترنتی، راه های متعددی برای افراد عادی که با تکنولوژی آشنایی زیادی ندارند، جهت کسب مقدار قابل توجهی پول از طریق اینترنت نشان می دهد.
کتاب جریان های چندگانه درآمد اینترنتی (Multiple Streams of Internet Income) علاوه بر تشویق افراد به کسب درآمد بیشتر، مردم را برای کار و تلاش بیشتر جهت آبادانی جامعه خود ترغیب می کند و کاربران را از حرص و طمع برحذر می کند. رسیدن به ثروت نیازمند صبر و بردباری می باشد که از ویژگی های افراد موفق است.
امروزه ایجاد و حفظ شغل و راه اندازی کسب و کار از تمام اعصار گذشته هم آسان تر و هم سخت تر شده است. بالا رفتن دانش و امکان کمک گرفتن از فناوری اطلاعات در تمام مراحل زندگی سبب سهولت ایده یابی و تبدیل ایده به شغل و درآمد شده است.
از طرف دیگر بالا بودن رقابت در تمامی حوزه های کسب و کار و افزایش تعداد افراد فعال در بازار کار و نیز هوشمندی روزافزون خریداران سبب شده است که پیدا کردن سرنخ های جدید برای جذب و فروش کالا و خدمات و حفظ مشتریان دشوارتر شود.

کتاب جریان های چندگانه درآمد اینترنتی

رابرت جی آلن
رابرت آلن (متولد 20 مه 1948 ، ریموند ، کانادا) یکی از مشاوران سرمایه گذاری با نفوذ در همه زمان ها است و چندین کتاب مالی شخصی پرفروش از جمله چندین جریان درآمد، هیچ چیز پایین، شکستن کد میلیونر، یکی را تألیف کرده است. میلیونر دقیقه: راه روشنگری برای رسیدن به ثروت (همکاری با مارک ویکتور هانسن).