کتاب خانه ی روز خانه ی شب

House of Day, House of Night
کد کتاب : 42978
مترجم :
شابک : 978-6227291445
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 400
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1998
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

خانه ی روزانه خانه ی شبانه
House of Day, House of Night
کد کتاب : 53446
مترجم :
شابک : 978-6003265806
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 323
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1998
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب خانه ی روز خانه ی شب اثر اولگا توکارچوک

کتاب « خانه ی روز خانه ی شب» نوشته « اولگا توکارچوک» به همت انتشارات نشر گویا به چاپ رسیده است.
نوا رودا یک شهر کوچک در سیلسیا است، منطقه ای که در گذشته بخشی از لهستان، آلمان و چکسلواکی سابق بوده است. هنگامی که راوی به منطقه نقل مکان می کند... راوی با کمک مارتا، همسایه اسرارآمیزش، این داستان ها را جمع آوری می کند و تاریخ نوا رودا را از تأسیس شهر تا زندگی مقدسین آن، از تماس گیرنده ای که هر روز در مسابقه رادیویی برنده می شود تا داستان این شهر ردیابی می کند. مردی که وقتی در مرز می میرد، یک پا در طرف لهستان و پای دیگر در طرف چک، باعث تنش بین المللی می شود. هر یک از داستان ها نمایانگر یک روایت است و آنها به هم پیوسته اند تا بنای تاریخی عظیمی را که شهر است نشان دهند. آنچه ظاهر می شود این پیام است که تاریخ هر مکانی - هر چقدر هم که فروتن باشد - بی حد و حصر است، که با توصیف یا کندن ریشه های یک زندگی، یک خانه یا یک محله، می توان همه ارتباطات را دید، نه تنها با خود و رویاهای خود بلکه با تمام کائنات.
رمان توکارچوک با تخیل غنی، حکایتی با دستور العمل ها، حماسه یک مکان کوچک است. از زمان انتشار اولیه آن در سال 1998، همچنان در لهستان پرفروش بوده است.

کتاب خانه ی روز خانه ی شب

اولگا توکارچوک
اولگا توکارچوک نویسنده لهستانی متولد ۱۹۶۲ است. این نویسنده ۵۷ ساله و فعال اجتماعی و روشن‌فکر به عنوان یکی از موفق‌ترین نویسندگان نسل خود شناخته می‌شود. وی سال ۲۰۱۸ برنده جایزه من بوکر بین‌المللی برای رمانی با عنوان «پروازها» شد و به عنوان اولین نویسنده لهستانی این جایزه را از آن خود کرد. او امروز به عنوان ۱۴ زن برنده نوبل ادبی ۲۰۱۸ که سال ۲۰۱۹ معرفی شد، نیز انتخاب شد.توکارچوک برای لحن اسطوره‌ای نوشته‌هایش شناخته شده است. وی که به عنوان روانشناس از دان...
نکوداشت های کتاب خانه ی روز خانه ی شب
"A great gift in the universal language of great art."
"هدیه ای بزرگ به زبان جهانی هنر بزرگ."
Tomasz Tabako

قسمت هایی از کتاب خانه ی روز خانه ی شب (لذت متن)