کتاب در میان مردگان

D'entre les morts
(به ضمیمه سخنی از مترجم درباره بوآلو-نارسژاک و کتاب در میان مردگان)
کد کتاب : 42998
مترجم :
شابک : 978-9644891335
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 199
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1954
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب در میان مردگان اثر پی یر بوالو

در میان مردگان یک رمان معمایی روان‌شناختی نوشته پی یر بوالو است که در ابتدا به زبان فرانسوی با نام D'entre les morts (به انگلیسی: «از میان مردگان»» منتشر شد. این به عنوان مبنایی برای فیلم سرگیجه آلفرد هیچکاک در سال 1958 بود.

در سال 1940، از وکیل پاریسی راجر فلاویرز توسط دوست قدیمی اش ژوین درخواست می شود تا در موردی حساس در مورد همسرش مادلین کمک کند. ژوین ادعا می کند که مادلین رفتار عجیبی داشته است، اما پزشکان نتوانسته اند مشکلی در مورد او پیدا کنند. به نظر می رسد روح مادربزرگش، پائولین لاگرلاک، که در سن کنونی مادلین خودکشی کرد، او را تسخیر کرده است. ژوین مشغول مدیریت یک تجارت کشتی سازی است و از فلاویرز می خواهد که مدتی مراقب همسرش باشد.

فلاویرز شروع به تعقیب مادلین می کند و یک روز پس از پرش در رودخانه سن او را نجات می دهد. پس از صمیمی شدن این دو، مادلین به فلاوییر می گوید که احساس می کند قبلا زندگی کرده است، و ارتباط خاصی با پائولین لاگرلاک و مکان هایی که با آنها در ارتباط بود دارد. یک روز مادلین اصرار دارد که به شهر کوچکی در غرب پاریس برود و از برج ناقوس کلیسای قدیمی بالا برود و ...

کتاب در میان مردگان

پی یر بوالو
پیر بوالو زاده ی ۲۸ آوریل ۱۹۰۶ در پاریس و ۱۶ ژانویه ۱۹۸۹ در بلییو-سوور-مر جنایی‌نویس فرانسوی می باشد که عموما با همکاریتوماس نارسژاک می نویسد. سرگیجه ساخته آلفرد هیچکاک با اقتباس از رمان از میان مردگان اثر این دو نویسنده در سال ۱۹۵۴ است.