کتاب یادداشت های مرد فرزانه

Messiah's handbooks reminders for the advanced soul
کد کتاب : 4304
مترجم : لیلا هدایت پور
شابک : 9789648496086
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 214
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 22
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب یادداشت های مرد فرزانه اثر ریچارد باخ

در کتاب پرفروش یادداشت های مرد فرزانه، قهرمان اسرارآمیز دونالد شیمودا به نظر می رسد کلیدهایی برای گشایش عالم را با خودش دارد در حالی که غرب میانه را طی الارض می کند. راز شیمودا یک کتاب کوچک است که به نظر می رسد با چرم پوشانده شده است. کتابی به نام یادداشت های مرد فرزانه. این کتاب کم حجم و باریک که قهرمان از آن به طور مکرر نقل قول می کند، می گوید "حاوی هر آنچه شما باید بدانید" است. تمام کاری که شیمودا باید انجام دهد این است که سوالی در ذهنش داشته باشد، چشمانش را ببند، به طور تصادفی کتاب را باز کند و چشمانش را بگشاید و
جواب آنجاست.
سرانجام شما نیز در صفحات کتاب یادداشت های مرد فرزانه می توانید پاسخ همه ی سوالات مهم خود را بیابید. مخصوصا سوالاتی که شاید تاکنون به ذهنتان نرسیده است که از خودتان بپرسید. در واقع این کتاب راهنمایی معنوی و عرفانی برای خوانندگان است و با ارائه دادن پند و اندرز های فلسفی به آنها کمک می کند تا به شکل دیگری با زندگی خود روبرو شوند.

کتاب یادداشت های مرد فرزانه

ریچارد باخ
ریچارد دیوید باخ، زاده ی 23 ژوئن 1936، نویسنده ی آمریکایی است.باخ در اوک پارک ایالت ایلینوی به دنیا آمد و در سال 1955 به کالج دولتی لانگ بیچ رفت. او از همان دوران کودکی عاشق پرواز بود و اولین بار در پانزده سالگی پرواز با هواپیما را تجربه کرد.باخ به عنوان خلبان جنگنده به گارد ملی نیوجرسی پیوست و بعد از آن، در شغل هایی چون نویسنده ی فنی شرکت هوایی داگلاس و دبیر مجله ی Flying مشغول به کار شد.اکثر کتاب های باخ به گونه ای با پرواز مرتبط هستند، از داستان های اولیه ی او گرفته که تماما به پرواز با هو...
نکوداشت های کتاب یادداشت های مرد فرزانه
Richard Bach's at it again with Messiah's Handbook, having established himself as a significant spiritual voice for the masses.
ریچارد باخ با کتاب یادداشت های مرد فرزانه بار دیگر خود را به عنوان صدای معنوی قابل توجهی برای توده ها تثبیت کرد.
Magical Blend Magazine, October 2004

قسمت هایی از کتاب یادداشت های مرد فرزانه (لذت متن)
خودت باش؛ آرام، زلال و شاد. هر لحظه از خودت بپرس: آیا واقعا خواهان انجام این کارم؟ و تنها زمانی انجامش ده که پاسخت آری است. بدین سان آنان که با تو بودن چیزی نمی آموزند دور می شوند و آنها که از تو می آموزند و از آنان می آموزی، جذب می گردند..

دنیا روی سرم خراب شد. داشتم از عصبانیت منفجر میشدم. من برای کمک گرفتن به سراغش رفته بودم و او این جواب را به من می داد؟ تا جایی که می توانستم کتاب را به دورترین نقطه پرتاب کردم. صفحات کتاب در بالای یونجه زاری بی نام و نشان در ایالت آیووا به پرواز درآمدند. و آنگاه با فرودی آرام، برای همیشه در لابه لای علفهای هرز گم شدند. از آن منطقه پرواز کردم و دیگر هرگز به آنجا بازنگشتم، کتابچه و أن صفحه ی زجرآور و آزار دهنده برای همیشه رفته بود.