کتاب سلطه بر زمان، سلطه بر زندگی است

Master your time, master your life
کد کتاب : 43176
مترجم : شهربانو جمعه پور
شابک : 978-9649297651
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 196
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

مدیریت زمان،مدیریت زندگی
Master your time, master your life: the breakthrough system to get more results, faster, in every area of your life
روشی راهگشا برای رسیدن به نتایج بهتر و سریع تر در هر یک از جنبه های زندگی
کد کتاب : 4316
مترجم :
شابک : 978-6001182181
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 192
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب مدیریت زمان،مدیریت زندگی اثر برایان تریسی

می گویند زمان طلاست! اما اکثر ما حس می کنیم که نه طلای کافی داریم و نه زمان کافی. برایان تریسی که از پرفروش ترین نویسندگان جهان و کارشناس حرفه ای و شناخته شده در امر مدیریت زمان و موفقیت است، در کتاب " مدیریت زمان، مدیریت زندگی" با عنوان فرعی " روشی راهگشا برای رسیدن به نتایج بهتر و سریع تر در هر یک از جنبه های زندگی" ، روش های جدید و درخشانی در زمینه ی مدیریت وقت و زمان ارائه می دهد که به خواننده کمک می کند کنترل وقت خویشتن را به دست گرفته و با سرعت بیشتر و در مقایس وسیع تر و روشی آسان تر، به هرچه می خواهد دست پیدا کند.
کتاب " مدیریت زمان، مدیریت زندگی" که بر اساس جدیدترین تحقیقات در زمینه ی علم سودآوری و همچنین سال ها تجربه و تخصص برایان تریسی نگارش شده، برنامه ای است برای دستیابی به موفقیت که زمان را به ده دسته بندی از اولویت ها اختصاص می دهد. این دسته بندی شامل برنامه ریزی استراتژیک و تعیین هدف، افراد و خانواده، افزایش درآمد، استراحت و آرامش و حتی زمانی برای خلاقیت و آفرینش است که برای تمرکز بر هر کدام از این زمینه ها، بهترین تکنیک های شناخته شده را معرفی می کند. در صورتی که اصول بیان شده در کتاب " مدیریت زمان، مدیریت زندگی" به درستی به کار گرفته شوند، نه تنها خواننده به اهداف تعیین شده و نتایج بهتری، با سرعت بیشتر و روش های موفقیت آمیزتری دست پیدا می کند، بلکه زمان بیشتری ذخیره خواهد کرد تا آن را به افراد و کارهایی که واقعا دوست دارد، اختصاص بدهد.

کتاب مدیریت زمان،مدیریت زندگی


ویژگی های کتاب مدیریت زمان،مدیریت زندگی

نویسنده پرفروش ترین کتاب های خودپروری

برایان تریسی
برایان تریسی، زاده ی 5 ژانویه ی 1944، نویسنده ی کانادایی/ آمریکایی است. موضوع سمینارها و ارائه های او شامل رهبری، فروش، مدیریت موثر و استراتژی کسب و کار است. تریسی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت «برایان تریسی اینترنشنال» است. او این شرکت را در سال 1984 در شهر ونکوور کانادا بنیان نهاد. این شرکت به ارائه ی خدمات مشاوره ای در زمینه رهبری، فروش، اعتماد به نفس، هدف گذاری، راهبرد، خلاقیت و روانشناسی موفقیت می پردازد. تریسی پیش از پایه گذاری این شرکت به عنوان مدیر ارشد عملیات در یک شرکت ساخت و ساز...
نکوداشت های کتاب مدیریت زمان،مدیریت زندگی
What sets Tracy’s volume apart from other books on the subject is the attention paid to making space for quiet time. He discusses the benefits of mindfulness and meditation in terms of not only goal achievement but also inner peace… This book will be valuable to those looking to be more productive.
آنچه این اثر تریسی را از باقی کتاب های این عرصه متمایز می کند، توجه او به اختصاص فضایی برای اوقات آرامش است. او درباره ی مزایای آگاهی ذهنی و مدیتیشن نه تنها برای دستیابی به اهداف بلکه برای رسیدن به آرامش درونی صحبت می کند. این کتاب برای کسانی که می خواهند مثمر ثمر واقع شوند، بسیار ارزشمند است.
Library Journal Library Journal

قسمت هایی از کتاب مدیریت زمان،مدیریت زندگی (لذت متن)
شکل تفکر و احساسی که نسبت به خودتان دارید، به مقدار زیادی روی کیفیت و شکل زندگی شما تاثیر گذار است. باید به خاطر داشته باشید که هسته احساسی شخصیت شما از عزت نفستان ناشی میشود که به عنوان "چقدر خود را دوست دارید" تعریف میشود.  عزت نفس شما به مقدار زیادی به روش استفاده شما از زندگی و زمانتان و چگونگی رسیدن به نتایج وابسته است و بنابراین برای افزایش مقدار آن، باید موثرتر کار کنید و به اهداف و نتایج بیشتری برسید. ا اگر از زمان خود به خوبی استفاده نکنید و در نتیجه کارتان عملکرد پایینی داشته باشید و به نتایج مورد نظرتان نرسید ( یا نتایج کمی به کمی به دست بیاورید ) ، مقدار عزت نفس شما کاهش زیادی پیدا میکند.  وجه دیگر عزت نفس، "خود-موثربودن" است که به عنوان مقدار قابلیت، خلاقیت و توانایی در نظر گرفته میشود که احساس میکنید برای حل مشکلات و انجام کار دارید.  انسانهایی که زمان خود را به خوبی مدیریت میکنند، احساس مثبت بودن، اعتماد به نفس و بردوش داشتن مسئولیت زندگی را تجربه میکنند و بنابراین سطح عزت نفس آنها افزایش مییابد و در نتیجه "خود-موثربودن" آنها نیز بیشتر میشود.

مدیریت زمان برمبنای یک اصل ساده تعریف شده است که به آن "قانون کنترل" میگویند. این قانون میگوید هرچه بیشتر حس کنید که کنید که زندگی در کنترل شما است، به همان اندازه احساس بهتری درباره خود دارید. به همین صورت هرچقدر بیشتر احساس کنید که کنترل زندگی دست شما نیست، بیشتر درباره خود احساس منفی پیدا میکنید.  فلاسفه به تفاوت میان مکان درونی کنترل که در آن حس میکنید ارباب سرنوشت خود هستید و مکان کنترل بیرونی که در آن حس میکنید توسط شرایط بیرونی کنترل میشوید، علاقه زیادی دارند و درباره آن بحثها و کتابهای زیادی نوشته اند.  وقتی مکان کنترل از بیرون باشد، احساس میکنید توسط رئیستان یا قبض ها، فشار کار و مسئولیت ها کنترل می شوید و بنابراین حس می کنید که در مدت زمان خیلی کم باید کار زیادی را انجام دهید و مسئول زمان خود و زندگی خود نیستید. تقریبا هر کاری که انجام که انجام می‎ دهید، واکنش هایی به رویدادهای بیرونی است. اما به صورت برعکس وقتی مکان کنترل از درون باشد، حس میکنید مسئول زمان و زندگی خود هستید و بنابراین کنترل زمان را به دست میگیرید و اعمال شما برمبنای اهداف تان انجام میشود. 

تفاوت بزرگی بین عملی که برمبنای خودمختاری و داشتن هدف انجام میشود و واکنشی که پاسخ آنی به محرک بیرونی است، وجود دارد. این تفاوت در حقیقت همان تفاوت بین احساس مثبت و داشتن کنترل زندگی و احساس منفی و تحت فشار بودن است. برای این که بتوانید از زمان و فرصتهای خود به خوبی استفاده کنید و به بهترین عملکرد برسید، باید با قدرت احساس کنید که در زمینه های مهم زندگی و تجارت کنترل دست شما است.