کتاب آوای مرگ

A Deadly Affair
به ضمیمه سخنی چند درباره رمان جاسوسی
کد کتاب : 43172
مترجم :
شابک : 978-9644890741
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 191
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1961
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب آوای مرگ اثر جان لوکاره

آوای مرگ، اولین اثر رمانی از جان لوکاره بود که در سال 1961 به چاپ رسید. در این رمان، خواننده با شخصیت برجسته‌ای به نام جورج اسمایلی آشنا می‌شود، که به عنوان شخصیت اصلی در برخی از داستان‌های لوکاره، از جمله آوای مرگ، به تصویر کشیده شده است. اسمایلی، یک افسر اطلاعاتی حرفه‌ای در آژانس اطلاعاتی برون‌مرزی بریتانیا است.

جورج اسمایلی پس از یک سفر مخفیانه در زمان جنگ در آلمان، به انگلستان باز می گردد و با لیدی آن سرکامب ازدواج می کند. اگرچه اسمایلی یک شوهر مومن است، اما آن به صورت سریالی خیانت می کند و قبل از فرار از کشور با یک راننده مسابقه کوبایی رابطه عاشقانه ای را آغاز می کند. اسمایلی که بی نهایت خود را کنترل می کند و خود را تحقیر می کند، هیچ کاری انجام نمی دهد و در عوض به آن اجازه می دهد تا از امور مالی آنها استفاده کند در حالی که او همچنان در خانه آنها در خیابان بایواتر در شهر لندن در شهر چلسی زندگی می کند و با عشق به شعر آلمانی حواس خود را پرت می کند. اما همه چیز قرار است پیچیده و پیچیده تر شود...

کتاب آوای مرگ

جان لوکاره
جان لوکاره با نام اصلی دیوید جان مور کورنل، زاده ی ۱۹ اکتبر ۱۹۳۱، نویسنده ی اهل بریتانیا است.دیوید جان مور کورنل در اکتبر 1931 به دنیا آمد و پیش از این که به نویسندگی روی بیاورد در سازمان های جاسوسی فعالیت می کرد. وی از ابتدای فعالیت خود در حرفه نویسندگی با نام مستعار جان لوکاره رمان هایی جاسوسی و جنایی نوشت. لوکاره در 32 سالگی رمان «جاسوسی که از سردسیر آمد» را منتشر کرد که هنوز هم با گذشت سالیان طولانی، بهترین اثر وی به شمار می آید.