کتاب نامه هایی از روسیه 1919

Letters from Russia, 1919
کد کتاب : 43177
مترجم :
شابک : 978-6229625118
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 64
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1978
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب نامه هایی از روسیه 1919 اثر پی دی آسپنسکی

کتاب «نامه هایی از روسیه 1919» نوشته «پی دی آسپنسکی» با ترجمه مهناز دقیق نیا توسط انتشارات کتابسرای میردشتی منتشر شده است. بدون شک انقلاب کبیر روسیه به رهبری حزب بلشویک از مهمترین رخدادهای تاریخ جهان است. ایجاد جامعه سوسیالیستی و دمکراسی واقعی از طریق برپایی شوراهای انقلابی فقط بخش کوچکی از آرمان هایی است که این انقلاب امکان ظهور عینی و عملی آن را در جهان ممکن ساخت.
در زمینه مشاهدات عینی برخی شاهدان این انقلاب، کتاب های بسیاری تالیف شده است. در میان این کتاب ها می توان از «تاریخ انقلاب روسیه» اثر تروتسکی و «ده روزی که جهان را لرزاند» اثر جان رید نام برد.
نامه هایی از روسیه نیز مجموعه ای از پنج مقاله است که در آن پیتر دمیانوویچ اسپنسکی در بیان مشاهدات عینی خود از ماه های اولیه انقلاب نگاهی پیشگویانه داشته است.

کتاب نامه هایی از روسیه 1919

پی دی آسپنسکی
پیتر دی. آسپنسکی (۴ مارس ۱۸۷۸ – ۲ اکتبر ۱۹۴۷) (پیوتر دمیانویچ آسپنسکی، یا اوسپنسکی، فیلسوف رازورمزگرای روسی که به دلیل شرحش از آثار آغازین یونانی ارمنی آموزۀ رازورمزگرای جورج ایوانویچ گورجیف که او را در ۱۹۱۵ (۱۲۹۴) در مسکو ملاقات کرد، شناخته شده شد.از آن پس او با انگاره‌ها و آدابی که از گورجیف سرچشمه می‌گرفت ارتباط داشت. در ۱۹۲۴ (۱۳۰۳) از گورجیف جدا شد و عده‌ای از جمله رودنی کالینز می‌گویند که سرانجام "سیستم" گورجیف را که به مدت ۲۵ سال در انگلستان و ایالات متحده با م...