کتاب خائن به تاج و تخت

Traitor to the Throne
(یاغی شن ها 2)
کد کتاب : 43230
مترجم :
شابک : 978-6229667163
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 440
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

نامزد جایزه بهترین کتاب فانتزی گودریدز سال 2017

از کتاب های پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب خائن به تاج و تخت اثر آلوین همیلتون

کتاب «خائن به تاج و تخت»، رمانی نوشته ی «آلوین همیلتون» است که اولین بار در سال 2017 به انتشار رسید. وقتی «آمانی» به قلب حکومت—یعنی قصر سلطان—وارد می شود، تصمیم می گیرد که حاکم مستبد را از بین ببرد. او که قصد دارد از طریق جاسوسی از دربار سلطان، پرده از اسرار او بردارد، تلاش می کند که فراموش کند «جین» در غیرمنتظره ترین لحظات ناپدید شد و خودش نیز اکنون در زندان دشمن اسیر شده است. اما هر چه زمان بیشتری می گذرد، او بیشتر به این موضوع فکر می کند که شاید سلطان واقعا آن شخصیت شروری نیست که قبلا تصور می کرده، و شاید خائن واقعی به زادگاه آفتابی و سرشار از جادوی او، شخص دیگری باشد. هر چیزی را که درباره ی «میراجی»، قیام و «جین» می دانید، فراموش کنید. در جلد دوم از مجموعه ی «یاغی شن ها»، تنها چیزی که می توان به آن مطمئن بود، این است که همه چیز تغییر خواهد کرد.

کتاب خائن به تاج و تخت

آلوین همیلتون
الوین همیلتون نویسنده کانادایی است. او به خاطر پرفروش ترین کتاب بزرگسالان جوان Rebel of the Sands شناخته شده است.همیلتون در تورنتو به دنیا آمد و قبل از اینکه والدینش تصمیم بگیرند در فرانسه ساکن شوند در اروپا و کانادا زندگی کرده بودند. وی قبل از عزیمت به انگلستان برای تحصیل در تاریخ هنر در کالج کینگ در دانشگاه کمبریج، در بیون در یک شهر کوچک فرانسه بزرگ شد. وی بعداً پس از فارغ التحصیلی، برای کار به فرانسه بازگشت. وی در حال حاضر در لندن زندگی می کند.
نکوداشت های کتاب خائن به تاج و تخت
A robust and satisfying sequel.
دنباله ای قدرتمند و رضایت بخش.
VOYA

The un-put-downable sequel to the New York Times bestselling Rebel of the Sands.
دنباله ای بر کتاب پرفروش نیویورک تایمز، «یاغی شن ها» که نمی توان آن را کنار گذاشت.
Barnes & Noble

The ending will leave readers highly anticipating the final volume in the trilogy.
پایان این داستان باعث می شود مخاطبین بی صبرانه منتظر آخرین عنوان در این سه گانه باشند.
Booklist Booklist

قسمت هایی از کتاب خائن به تاج و تخت (لذت متن)
از سکوت متنفر بودم. به خاطر سکوت بود که می توانستم صدای ترس هایم را اینقدر بلندتر بشنوم.

حتی آن موقع نیز می دانستم که به دردسر افتاده ام. داشتم برای زنده ماندن می دویدم و خونم روی زمین می ریخت. و به تنها چیزی که می توانستم فکر کنم، بوسیدن تو بود.

مادرم مرا با هزاران قصه درباره ی دخترهایی بزرگ کرده بود که توسط «جین» نجات پیدا کرده بودند، شاهزاده هایی که از برج ها نجات داده می شدند، دخترانی رعیت که از فقر نجات داده می شدند. اما معلوم شد داستان ها فقط داستان بودند. من فقط خودم را داشتم.