کتاب آشنایی با ارسطو

Aristotle in 90 Minutes
کد کتاب : 43274
مترجم :
شابک : 978-9643056148
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 80
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1996
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب آشنایی با ارسطو اثر پل استراترن

آشنایی با فیلسوفان مجموعه ای از زندگینامه های فیلسوفان مشهور است که برای گشودن باب آشنایی با اندیشه ها و دیدگاههای آنان مدخل مناسب و مغتنمی به نظر می رسد.
در هر کتاب گذشته از ارائه ی اطلاعات زندگینامه ای، افکار هر فیلسوف در رابطه با تاریخ فلسفه به طور کلی نیز در رابطه با جریانها و تحولات فکری و اجتماعی و فرهنگی عصر او بازگو می شود و بدون ورود به جزییات نظریات و عقاید او، مهمترین نکته های آنها با بیان ساده و روشن و در عین حال موثق و سنجیده بیان می شود.
اساس کار در این کتابها سادگی و اختصار بودن است تا جوانان و نیز همه ی خوانندگان علاقه مندی که از پیش مطالعات فلسفی زیادی نداشته اند بتوانند به آسانی از آنها بهره بگیرند و چه بسا همین صفحات اندک انگیزه ی پیجویی بیشتر و دنبال کردن مطالعه و پژوهش در این زمینه شود.

کتاب آشنایی با ارسطو

پل استراترن
پل استراترن (زاده 1940) نویسنده و شخصیت دانشگاهی انگلیسی است. وی در لندن متولد شد و در کالج ترینیتی، دوبلین تحصیل کرد و پس از آن برای دو سال در نیروی دریایی خدمت کرد. وی سپس برای زندگی به یک جزیره یونانی رفت. در سال 1966 او به هند و هیمالیا سفر کرد. رمان "یک فصل در آبیزسینیا" او، در سال 1972 جایزه سامرست مگام را گرفت.علاوه بر پنج رمان، وی همچنین کتابهای بیشماری در زمینه علم، فلسفه، تاریخ، ادبیات، پزشکی و اقتصاد به نگارش درآورده است.