کتاب چرا ما خارج از شهر زندگی می کنیم؟

Warum wir vor der Stadt wohnen
  • 15 % تخفیف
    150,000 | 127,500 تومان
  • موجود
  • انتشارات: افق افق
    نویسنده:
کد کتاب : 43343
مترجم :
شابک : 978-6003538504
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 40
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2005
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب چرا ما خارج از شهر زندگی می کنیم؟ اثر پتر اشتام

کتاب چرا ما خارج از شهر زندگی می کنیم؟ یک کتاب فوق العاده برای تمام خانواده ها است. در مورد جستجوی مکانی می گوید که بتوانید در آن بمانید، جایی که احساس کنید در خانه خود هستید. پیتر استام و جوتا بائر که این سفر خارق العاده را به زیباترین شکل به تصویر کشیدند، کتابی عالی پر از داستان ها و تصاویر خلق کرده اند که شما را تشویق می کند به این بازی ادامه دهید و به تورهای اکتشافی خود بروید. و این کاری است که بچه ها بهترین کار را انجام می دهند.
میتونی روی کلاه عمو زندگی کنی؟ یا روی پشت بام کلیسا؟ در برف یا در باران؟ این خانواده - یعنی مادربزرگ، پدربزرگ، سه فرزند و یک گربه - می توانند این کار را انجام دهند. یک بار در ویولن عمه زندگی می کنند. آنجا بوی چوب و گل کلوف می آید و با هر قدمی زمین می ترکد. وقتی عمه ویولن تمرین می کند، گوش هایشان را می گیرند. وقتی خاله نواختن ویولن را متوقف می کند، آنها به راه خود ادامه می دهند. به خانه با سه تلفن یا به ماه، جایی که خیلی خلوت است. زمین در شام طلوع می کند و بامداد غروب می کند. زمانی دیگر در سینما زندگی می کنند. آنها تا بعد از ظهر بیدار نمی شوند و "هر شب ما بازدیدکنندگان زیادی داشتیم. فقط بستنی و ذرت بو داده و گاهی بادام زمینی که بین صندلی ها پیدا می کردیم می خوردیم. گاهی اوقات فیلم بزرگسالان پخش می شد و والدین ما ما را بیرون می فرستادند."
این یک داستان طولانی است، ایستگاه به ایستگاه، که در آن لازم نیست تعجب کنید که چه چیزی واقعی است و چه چیزی غیر واقعی. شما فقط به سفر به دنیای گسترده و فریبنده ملحق می شوید - با تمام حواس خود و پر از کنجکاوی. و مهم نیست که چقدر جسورانه و غیرعادی ممکن است آنجا باشد، خانواده همیشه یکسان است. اما هر جا که ساکن شوند، که می تواند مکان های بسیار واقعی باشد مانند زیر پل، در جنگل یا در دریا، جستجوی مکانی برای اقامت است.

کتاب چرا ما خارج از شهر زندگی می کنیم؟

پتر اشتام
پیتر اشتام در سال ۱۹۶۳ در سوئیس به دنیا آمد. پدرش حسابدار یک شرکت بود. پتر پس از پایان دبیرستان مدت سه سال به عنوان حسابدار کارآموزی کرد و پس از مدتی تصمیم گرفت وارد دانشگاه زوریخ شود. در دانشگاه زوریخ دوره های کوتاه مدت مختلفی چون ادبیات انگلیسی، کسب و کار و روانشناسی را گذراند و در این مدت به عنوان کارآموز در آسایشگاه روانی به کار مشغول شد. اشتام مدتی را در نیویورک، پاریس، و اسکاندیناوی به سر برد و سرانجام در سال ۱۹۹۰ به عنوان نویسنده و روزنامه نگار مستقل در زوریخ مستقر شد. اشتام مقالات زیا...