کتاب صفت های بایسته یک رهبر

The 21 Indispensable Qualities of a Leader
21 کیفیتی که مدیران و رهبران برجسته به آن احتیاج دارند
کد کتاب : 4346
مترجم :
شابک : 978-9645609809
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 192
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1999
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 13
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

صفتهای بایسته یک رهبر
The 21 Indispensable Qualities of a Leader
کد کتاب : 30743
مترجم :
شابک : 978-9643285142
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 224
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1999
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب صفت های بایسته یک رهبر اثر جان سی ماکسول

چرا برخی افراد به طور مداوم به دیگران الهام می‌دهند که از آنها پیروی کنند؟ به گفته جان سی. ماکسول، نویسنده 24 کتاب و یک سخنران معمولی در این زمینه، این "ویژگی های شخصیت" آنها است. ماکسول در کتاب 21 ویژگی ضروری یک رهبر، این ویژگی های اصلی را مانند شخصیت، کاریزما، تعهد، ارتباط، شایستگی، شجاعت، تشخیص، تمرکز، سخاوت، ابتکار، گوش دادن، اشتیاق، نگرش مثبت، حل مسئله، روابط، مسئولیت پذیری، امنیت، انضباط شخصی، خدمتگزاری، آموزش پذیری و بینش - و سپس آنها را به گونه ای تعریف می کند که خوانندگان بتوانند جذب و استفاده کنند. هر کدام در یک فصل جداگانه باز با تعریف مفهومی بالا و ادامه با حکایات مربوطه، جزئیات مربوط به معنای آن، پیشنهاداتی برای تأمل بیشتر و تمرین هایی برای بهبود پوشش داده شده است. به عنوان مثال، در بخش بینایی ("شما می توانید فقط آنچه را می توانید ببینید")، ماکسول توضیح می دهد که چگونه والت دیزنی در ابتدا مفهوم پارک موضوعی را پس از همراهی دخترانش در یک شهربازی مملو از سرگرمی اما نسبتا کهنه توسعه داد. او سپس تجزیه و تحلیل می کند که چگونه پروژه های حاصل از دیزنی از تاریخچه شخصی او در حالی که نیازهای دیگران را برآورده می کند، استفاده می کند، و توضیح می دهد که چگونه خوانندگان باید "به چندین صدا گوش دهند" تا آینده نگری موفق را به روشی مشابه توسعه دهند. در نهایت، ماکسول روش هایی را برای بیان این دیدگاه ها و سنجش اجرای آنها پیشنهاد می کند.
نویسنده جان سی. ماکسول اکنون کتابی مختصر و در دسترس برای رهبری ارائه می دهد که به خوانندگان کمک می کند از درون به رهبران موثرتری تبدیل شوند. خواندن روزانه بیست و یک ویژگی اساسی رهبری را برجسته می کند و شامل بخش های "تعمل در مورد آن" و "به خانه آوردن" است که به خوانندگان کمک می کند مطالب هر روز را یکپارچه کرده و به کار گیرند.

کتاب صفت های بایسته یک رهبر


ویژگی های کتاب صفت های بایسته یک رهبر

مکسول متخصص شماره یک رهبری در جهان

جان سی ماکسول
جان کالوین ماکسوِل (به انگلیسی: John Calvin Maxwell) نویسنده، سخنران و کشیش آمریکایی است که کتابهای بسیاری درزمینهٔ رهبری نوشته‌است. بیشتر کتابهای او به مبحث رهبری اختصاص دارند. از کتابهای مشهور او می‌توان به کتاب «۲۱ قانون انکارنشدنی رهبری» و «۲۱ ویژگی ضروری یک رهبر» اشاره کرد. کتابهای او به تعداد میلیون‌ها نسخه فروخته شدند که برخی از آنها در فهرست کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز جای دارند. جان مکسول توانست تا پایان سال ۲۰۱۲ میلادی، تعداد ۲۰ میلیون ن...
دسته بندی های کتاب صفت های بایسته یک رهبر
قسمت هایی از کتاب صفت های بایسته یک رهبر (لذت متن)
پدری، دختر کوچکش را به کارناوال برده و دختر بلافاصله به سوی دکه ای رفت و درخواست پشمک کرد. همان طور که فروشنده، توده عظیمی از پشمک را به دست دخترک می داد، پدرش به او گفت: «عزیزم، آیا مطمئنی که می توانی همه اش را بخوری؟». دخترک جواب داد: «پدرجان نگران نباشید، داخل من خیلی بزرگ تر از خارج من است». این یعنی قدرت اخلاقی واقعی، درونی بزرگ تر از بیرون.