کتاب بهترین سال زندگی تو

Living your Best year ever
روشی اثبات شده برای رسیدن به اهداف بزرگ
کد کتاب : 4352
مترجم :
شابک : 9786009293698
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 264
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 50
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

امسال تکرار نخواهد شد
Living your Best year ever
خلق بهترین سال زندگی (کارگاه عملی خلق موفقیت)
کد کتاب : 33875
مترجم :
شابک : 978-9642367122
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 342
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 17
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

بهترین سال زندگی تو
Living your Best year ever
روشی اثبات شده برای رسیدن به اهداف بزرگ
کد کتاب : 4347
مترجم :
شابک : 9786008688525
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 336
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

بهترین سال زندگی شما
Living your Best year ever
یک سیستم عالی برای رسیدن به اهداف بزرگ
کد کتاب : 4353
مترجم :
شابک : 9786005462944
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 264
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب بهترین سال زندگی تو اثر دارن هاردی

دارن هاردی برجسته ترین مربی موفقیت امروز است که بیش از 25 سال در صنعت "رهبری موفق در کسب و کار" فعالیت چشمگیر داشته است.

این موقعیت ها به هاردی امکان انتشار داستان موفق ترین کارآفرینان و رهبران تجارت در جهان ، از جمله ریچارد برانسون ، استیو جابز ، الون ماسک ، جف بزوس ، مارک زاکربرگ ، هوارد شولتز ، استیو وین ، جک را داده است.
از طریق این دسترسی ویژه ، دارن توانسته است استراتژی ها و روش هایی را که توانسته است از موفق ترین افراد جهان بیاموزد ، در اختیار خوانندگان قرار دهد.

او اکنون این بینش های پول ساز را در اختیار میلیون ها نفر قرار داده است.


مأموریت دارن راهنمایی برای کسانی است که انتخاب می کنند "استثنا" باشند. "

شما می توانید هر روز صبح و با برنامه مشاوره رایگان با دارن در ارتباط باشید.
با خواندن کتاب « بهترین سال زندگی تو» و دنبال کردن حرف های آن میتوانید سال جدید را جور دیگری آغاز کنید … این کتاب دارای روشی اثبات شده برای رسیدن به اهداف بزرگ است.

کتاب بهترین سال زندگی تو

دارن هاردی
دارن هاردی، نویسنده، سخنران، مشاور و ناشر آمریکایی است. آثار متعددی از او در لیست پرفروش ترین های نیویورک تایمز قرار گرفته اند.هاردی اولین تجارت خود را در 18 سالگی آغاز کرد. او در ماه سپتامبر 2007 ناشر مجله و مدیای «موفقیت» شد. هاردی در دسامبر 2015 اعلام کرد به خاطر فرصت هایی جدید، مجله ی «موفقیت» را ترک کرده است.او در سال 2010 کتاب «اثر مرکب» را نوشت؛ کتابی که در مورد تأثیر تصمیم گیری های روزمره بر موفقیت است و شامل راهنمایی هایی کاربردی برای دستیابی به اهداف می باشد. هاردی در سال 2015 کتاب ...
قسمت هایی از کتاب بهترین سال زندگی تو (لذت متن)
«در جنگ جهانی دوم، دشمنان به یک ناو کروز با بیش از ۱۱۰۰ نیرو با اژدر حمله کردند. وقتی کشتی در آب های خیلی سرد غرق شد، اعضای کشتی برای پنج روز در آب سرگردان شدند. گرسنه، در حال غرق شدن و در معرض حمله ی کوسه ها. جریان اقیانوس، ۹ نفرشان را از بقیه جدا کرد. یکی از افسرهای جوان وقتی دید دارند اراده شان را از دست می دهند، از آن ها درباره ی خانواده هایشان و زندگی شان وقتی به خانه برمی گردند، پرسید. از آن ها خواست توصیف کنند که وقتی به خانه برمی گردند می خواهند چه کار کنند. پرسید می خواهند به چه چیزی برسند و چه تفاوتی به وجود آورند. کاری کرد تجسم کنند زن و بچه شان چه قدر ترسیده اند و این که والدینشان ازآنجا که نمی دانند آن ها زنده اند یا نه، چه احساسی دارند. از آن ها خواست برای زنده ماندن بجنگند، نه فقط برای خودشان، که برای آن هایی که در خانه دوستشان دارند. درنهایت یک کشتی گذری پیدایشان کرد. دو سوم ۱۱۰۰ نفر جان باختند. البته تمام آن ۹ نفر که توسط آن افسر جوان انگیزه پیداکرده بودند، زنده ماندند.

این داستان کمک می کند تا اهمیت چشم انداز را بفهمیم. وقتی هیچ چشم اندازی نباشد، مردم از بین می روند. چشم اندازتان برای زندگی چیست؟ برای این است که از خودتان بزرگ تر شوید. می خواهید برای چه چیزی بجنگید؟ برای چه کسانی؟ یا... برای چه زندگی کنید؟ اسم من دارن هاردی است، ناشر مجله ی ساکسس. در این کتاب کمکتان می کنم جواب بعضی سوال ها را پیدا کنید که زندگی تان را عوض می کند: مقصود اصلی تان در زندگی چیست؟ چه چیزهایی به شما انگیزه می دهند و راهتان می اندازند؟ چه چیزی کمک می کند تا شور و اشتیاقتان آن قدر دوام بیاورد تا به عجیب ترین و دست نیافتنی ترین اهدافتان برسید؟ آیا تمام رویاهای بزرگ کودکی تان یادتان می آید؟ رویاهایی که برای رسیدن به آن ها نمی توانستید صبر کنید تا بزرگ شوید؟ آن رویا ها را به یک دلیل داشتید؛ پتانسیل درونی تان مشغول شکل دادن به چشم اندازی بود از چیزهایی که برای شما ممکن است. جایی میان سفرها، سعی ها و مشکلات زندگی، احتمالا رویاهایتان را فراموش کرده اید، پریشان شده اید یا باور کرده اید چون بقیه ی مردم به رویاهایشان نرسیده اند، شما هم احتمالا همین طور خواهید بود. می خواهم کمکتان کنم این ر.یاها را دوباره بکارید و نشان دهید نه تنها ممکن اند که قابل رسیدن هم هستند. این راه را خواهیم ساخت تا شما را مستقیم و سریع به رویاهایتان برساند.

یاد داستانی افتادم دربارهٔ یک دامنهٔ کوه بزرگ و باشکوه که لانهٔ شکنندهٔ عقابی در آن بنا شده بود. در لانهٔ عقاب، چهار تخم عقاب وجود داشت. یک روز زلزله ای کوه را لرزاند و باعث شد یکی از تخم ها از کوه بلغزد و بیفتد در یک مرغدانی در روستای پایین. مرغ ها به صورت غریزی می دانند باید از تخم ها مراقبت کنند و بنابراین یک مرغ پیر، داوطلب شد تا از تخم بزرگ مواظبت کند. یک روز تخم، ترک خورد و یک عقاب زیبا به دنیا آمد. ولی عقاب، جوری تربیت شد تا مرغ باشد. خیلی زود باور کرد فقط یک مرغ است. عقاب، عاشق خانه و خانواده اش بود، ولی روحش طلب چیزی بالاتر داشت. یک روز، وقتی در مزرعه با دوستان جوجه اش بازی می کرد، نگاه کرد به آسمان و گروهی از عقاب های باشکوه را دید که در آسمان ها اوج می گیرند. گریه کرد: «آه کاش من هم می توانستم مثل این پرنده ها اوج بگیرم.» جوجه ها مسخره اش کردند: «نمی توانی مثل این پرنده ها اوج بگیری. تو مرغی، مرغ ها پرواز نمی کنند.»