کتاب سلفژ مقدماتی یک صدایی

preliminary-tonic-sol-fa-unison-1
کد کتاب : 43605
مترجم :
شابک : 979-0802604056
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 60
سال انتشار شمسی : 1398
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 10
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب سلفژ مقدماتی یک صدایی اثر ب کایمیکوف

کتاب آموزشی "سلفژ مقدماتی یک صدایی - جلد اول"، نوشته‌ی "ب. کالمیکوف" و "گ. فریدکین" با ترجمه‌ی "میربابا میررحیم" توسط "رومینا بهنوش" تدوین شده است و تحت نظر "دلبر حکیم آوا" منتشر شده است. این کتاب مفاهیم فنی ضروری سلفژ را از طریق آشنایی با آثار موسیقی کلاسیک و محلی کشورهای مختلف آموزش می‌دهد. انتشارات فرهنگی هنری "ماهور" این کتاب را به بازار عرضه کرده و در اختیار مخاطبان قرار داده است.

پشت جلد کتاب آمده است: "یکی از درس‌هایی که تربیت موسیقایی و پرورش زیبایی‌شناسی را تقویت می‌کند و به دید هنرجو از موسیقی وسعت می‌بخشد و سلیقهٔ موسیقایی او را شکل می‌دهد، سلفژ است. در جلسات سلفژ، مربی عشق به موسیقی کشورهای گوناگون، موسیقی کلاسیک، موسیقی معاصر و موسیقی کشورش را در ذهن هنرجویان خود القا می‌کند و استعدادهای موسیقایی شاگردان (شنوایی، حافظهٔ موسیقایی، حس ریتم) را رشد می‌دهد و با اصول تئوری هنر موسیقی آشنا می‌کند و به بروز و رشد استعداد و خلاقیت شاگردان یاری می‌رساند."

کتاب "سلفژ مقدماتی یک صدایی - جلد اول" با تألیف "ب. کالمیکوف" و "گ. فریدکین" و ترجمه‌ی "میربابا میررحیم" توسط "رومینا بهنوش" و تحت نظر "دلبر حکیم آوا" تدوین شده است و توسط موسسه فرهنگی هنری "ماهور" به بازار عرضه شده است تا به مخاطبان و علاقه‌مندان به موسیقی، مفاهیم فنی سلفژ را از طریق آثار موسیقی کلاسیک و محلی کشورهای مختلف آموزش دهد و به تقویت تربیت موسیقایی و پرورش زیبایی‌شناسی در هنرجویان کمک کند.

کتاب سلفژ مقدماتی یک صدایی

دسته بندی های کتاب سلفژ مقدماتی یک صدایی