کتاب زن توانا

Mustang Sallies
  • 15 % تخفیف
    95,000 | 80,750 تومان
  • موجود
  • انتشارات: پیکان پیکان
    نویسنده:
کد کتاب : 43624
مترجم :
شابک : 978-9643285791
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 309
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب زن توانا اثر فان گرمر

کتاب زن توانا بر مبنای مصاحبه با بیش از پنجاه زن مشهور و پیشتاز در صحنه ی جهانی _ زنانی چون هیلاری کلینتون، کارلی فیورینا، و ارین براکوویچ _ به زنان نشان می دهد که چگونه به ذخایر درونی خویش دست یابند و قدرت و توان بیشتر برای دستیابی به زندگی بهتر، سالم تر، و کامیاب تر را کسب کنند. با مطالعه این کتاب الهامبخش در می یابید که چگونه:
بدون اینکه کسی را دشمن خود کنید در بحث ها برنده شوید
بر تنهایی و انزوای ناشی از جدا شدن از گله فائق آیید
از حمایت خواهران خود بهره مند شوید
بدون زیر پا گذاشتن اصول و ارزش های خود مصالحه کنید
به خویشتن خود وفادار بمانید و موفق شوید
زمانی که به نظر می رسد همه ی دنیا می خواهد شما را عقب نگه دارد، شهامت داشته باشید و با سرعت تمام پیش بتازید. بگذارید زنان دانایی این کتاب کمکتان کنند تا با ایمان و اعتماد به نفس راه خود را پیش بگیرید و رویاهایتان را تحقق بخشید.

کتاب زن توانا

فان گرمر
فاون گرمر نویسنده محبوب پرفروش 9 کتاب از جمله کتاب اپرا، خرد سخت برنده است. وی سخنران اصلی بیش از 80 شرکت Fortune 500 بوده است و چهار بار به دلیل کار در مقام خبرنگار تحقیقی نامزد دریافت جایزه پولیتزر شده است. اولین کتاب فاون توسط هر ناشر عمده ای در ایالات متحده رد شد، اما فاون دست از تلاش برنداشت تا این که پرفروش ترین کتاب داستان نویسی شماره 1 بود که اپرا دوست داشت. جدیدترین کتاب او Coming Back، در ژانویه 2021 توسط مطبوعات St. Martin منتشر شد. این کتاب نشان می دهد که چگونه با تغییر روش تغییر،...