کتاب مرد واقعی

better man
یک کلاس درس برای اثرگذاری و موفقیت)،(ثروتمندان خود ساخته
کد کتاب : 4371
مترجم :
شابک : 9786008913115
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 84
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب مرد واقعی اثر دارن هاردی

دارن هاردی (Darren Hardy) نویسنده آمریکایی و سخنران، مشاور و ناشر سابق مجله موفقیت است. هاردی یکی از نویسنده ی پر فروش نیویورک تایمز نیز محسوب می شود. هاردی اولین تجارت خود را در ۱۸ سالگی آغاز کرد. در ماه سپتامبر 2007 او ناشر مجله و مدیای موفقیت شد. در دسامبر ۲۰۱۵ هاردی اعلام کرد به دنبال فرصت های جدید مجله موفقیت را ترک کرده است. در سال ۲۰۱۰ هاردی اثر مرکب را نوشت که در ایران شناخته شده ترین اثر او محسوب می شود. کتابی که در مورد تأثیر تصمیم گیری های روزمره بر موفقیت است و شامل یک دوره ی راهنمای کاربردی برای دستیابی به اهداف می باشد. در سال ۲۰۱۵ وی کتاب ترن هوایی کارآفرینی را نوشت که به تشریح چالش های مالکیت کسب و کار برای کارآفرینان می پردازد.
کتاب مرد واقعی در واقع بر گرفته از سخنرانی ها و کلاس های آنلاین هاردی است. این کتاب که همانطوز که از نامش پیداست بر مردان متمرکز است به آنها یاد می دهد چه چیزهایی از زنذگی شان بخواهند و چگونه به آنها برسند. کتاب همچنین بر اهمیت نقش همسر در شخصیت مردان و لزوم حمایت و تحسین شدن مردان از جانب همسرانشان می پردازد.
کتاب مرد واقعی (یک کلاس برای اثرگذاری و موفقیت) توسط شادی حسن پور ترجمه شده است. این کتاب را انتشارات نگاه نوین منتشر کرده است.
در بخشی از کتاب آمده است:
"باید اعتراف کنم در این زمینه هیچ تخصصی ندارم. حداقل الان که این طور است. من مثال و الگوی خوبی از مرد بهتر نیستم. من هم مثل شما دارم این مسیر یادگیری را طی می کنم. در واقع من این تمرین را به این خاطر انجام دادم که می خواستم اطلاعاتی را که خودم احتیاج دارم، به دست آورم. این که بدانم چه کار باید بکنم تا مرد بهتری باشم. اصلا مرد بهتر یعنی چه؟ تعریفی که من از این اصطلاح دارم قطعا همسو با اهداف، نگرش ها، آرزوها و تصویر شخصی ست که از خودم دارم. باید از کسی سوال می کردم که همیشه تلاش می کنم است؛ ولی بگذارید به شما بگویم مردتان واقعا چه می خواهد. می خواهد شما را تحت تاثیر قرار دهد. تحسین تان را می خواهد. می خواهد قهرمان تان باشد."

کتاب مرد واقعی

دارن هاردی
دارن هاردی، نویسنده، سخنران، مشاور و ناشر آمریکایی است. آثار متعددی از او در لیست پرفروش ترین های نیویورک تایمز قرار گرفته اند.هاردی اولین تجارت خود را در 18 سالگی آغاز کرد. او در ماه سپتامبر 2007 ناشر مجله و مدیای «موفقیت» شد. هاردی در دسامبر 2015 اعلام کرد به خاطر فرصت هایی جدید، مجله ی «موفقیت» را ترک کرده است.او در سال 2010 کتاب «اثر مرکب» را نوشت؛ کتابی که در مورد تأثیر تصمیم گیری های روزمره بر موفقیت است و شامل راهنمایی هایی کاربردی برای دستیابی به اهداف می باشد. هاردی در سال 2015 کتاب ...
قسمت هایی از کتاب مرد واقعی (لذت متن)
اگر خانمی الان دارد این کتاب را می خواند، می خواهم یک لحظه با او حرف بزنم. می خواهم رازی را با شما در میان بگذارم که احتمالا شگفت زده تان می کند. اگر همراه همسرتان نشسته اید و این کتاب را می خوانید، احتمالا او بعد از خواندن این راز، سری به نشانه ی تایید تکان خواهد داد. کتاب ها و شعرها و ترانه ها و فیلم های زیادی در این مورد نوشته و ساخته شده اند که زنان واقعا از مردان چه می خواهند. ولی اگر عنوان این کتاب ها و فیلم ها « آن چه مردان از زنان می خواهند » بود، چطور؟ فکر می کنید جواب این سوال چیست؟ آیا جوابی را که در ذهن تان جرقه زد، شنیدید؟ خب بله، نیازهای اولیه ی هر مردی غذا، رابطه ی جنسی و امنیت ( پناه ) است؛ ولی بگذارید به شما بگویم مردتان واقعا چه می خواهد. می خواهد شما را تحت تاثیر قرار دهد. تحسین تان را می خواهد. می خواهد قهرمان تان باشد.

خب تا جایی که می دانم و از تعداد زیادی از خانم ها پرسیده ام، این طور نیست. تامین مالی خانواده دیگر آن قدرها هم کار مردانه ای نیست. این یعنی تامین مایحتاج خانواده در قرن بیست ویکم، یک موضوع کاملا متفاوت نسبت به قبل است. دنیا عوض شده مرد! دیگر نان آوربودن صفت پرطمطراقی برای مردان نیست. در واقع اغلب زنانی که می شناسم، نان آور اصلی خانواده هستند. و اگر هم نباشند، قطعا می توانند هر زمان که بخواهند این کار را بکنند. این روزها موقعیت های نامحدودی در دنیا وجود دارند که خیلی های شان با تکیه روی توانایی های خارق العاده ی زنان به وجود آمده اند. اگر می خواهید یک مرد قرن بیست ویکمی باشید، باید مردانگی تان را بیش تر کنید. یعنی باید تبدیل شوید به یک مرد بهتر. باید ویژگی های شایسته ی بیش تری نسبت به پدر یا پدربزرگ تان داشته باشید. خیلی وقت است که دیگر دوران زورگویی و حکمرانی در خانه و « همان که گفتم » ها و « کاری که گفتم را انجام بده » ها گذشته است.