کتاب دنیای شعله ور

The Blazing World
کد کتاب : 43724
مترجم :
شابک : 978-6004056137
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 500
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

نامزد جایزه بوکر سال 2014

برنده جایزه کتاب لس آنجلس تایمز سال 2014

نامزد جایزه Kirkus سال 2014

از کتاب های پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب دنیای شعله ور اثر سیری هاسوت

کتاب «دنیای شعله ور» رمانی نوشته ی «سیری هاسوت» است که اولین بار در سال 2014 منتشر شد. این رمان به داستان جذاب هنرمندی به نام «هریت بردن» می پردازد که پس از سال ها نادیده گرفته شدن آثارش، سه مرد جوان را استخدام می کند تا آن ها آثارش را به نام خودشان به نمایش بگذارند و به این ترتیب، ماجرایی طوفانی و عجیب را در دنیای هنری نیویورک به وجود می آورد. اما وقتی نمایش این آثار با موفقیت همراه می شود و «هریت» تلاش می کند تا هویت واقعی اش را آشکار کند، یکی از آن سه مرد به نام «رون» به او خیانت می کند. بسیاری از منتقدین با «رون» همراه می شوند، و «هریت» و «رون» بازی خطرناکی را با هم آغاز می کنند. رمان «دنیای شعله ور» داستانی جذاب درباره ی هنر، تبعیض و آرزو است—درباره ی زنی که از نادیده گرفته شدن خسته شده است.

کتاب دنیای شعله ور

سیری هاسوت
سیری هاسوت نویسنده، شاعر و پژوهشگر علوم انسانی، همسر فعلی پل آستر، متولد ۱۹ فوریه‌ ۱۹۵۵ در نورثفیلد، ایالت مینه‌سوتای آمریکاست که از سال ۱۹۸۳ شروع به نوشتن کرد.او تاکنون یک مجموعه‌ شعر با نام خواندن برای تو در ۱۹۹۸ و شش رمان منتشر کرده است. چشم‌بسته ۱۹۹۲؛ افسون لی‌لی‌ دال ۱۹۹۶؛ آن‌چه دوستش می‌دارم ۲۰۰۳؛ مصائب امریکایی ۲۰۰۸؛ تابستان بدون مردان ۲۰۱۱؛ جهان فروزان ۲۰۱۴؛ عناوین رمان‌های او هستند.رمان‌های آن‌چه دوست داشتم، تابستان بدون مردان و ...
نکوداشت های کتاب دنیای شعله ور
Hustvedt’s best novel yet.
بهترین رمان «هاسوت» تا کنون.
Washington Post Washington Post

A masterpiece that will be remembered for years to come.
شاهکاری که تا سال ها در یاد خواهد ماند.
Barnes & Noble

Astonishing, harrowing, and completely engrossing.
خیره کننده، تشویش آور و فوق العاده جذاب.
NPR NPR

قسمت هایی از کتاب دنیای شعله ور (لذت متن)
فانتزی هایی در میان انسان ها شکل می گیرد، و افکار درباره ی آن ها درون ما به زندگی ادامه می دهد. و حتی پس از مرگشان، آن ها همچنان درون ما هستند. من از مردگان شکل گرفته ام.

تمام افکار مربوط به انتقام، از درد استیصال سرچشمه می گیرند. «من رنج می کشم» به «تو رنج خواهی کشید» تبدیل می شود.

البته که عدالتی نیست، یا میزانی بسیار اندک از آن وجود دارد، و حساب کردن روی آن به عنوان یک نقطه ی اتکا در زندگی، اشتباهی بزرگ است.