کتاب تکوین جهان مدرن

A Short History of Society
  • 80,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: آگاه آگاه
    نویسنده:
کد کتاب : 43733
مترجم :
شابک : 978-9644163340
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 200
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب تکوین جهان مدرن اثر مری اوانز

کتاب « تکوین جهان مدرن» نوشته « مری اوانز » توسط نشر آگاه ‫منتشر شده است.
مری ایوانز با تحقیقی درخشان در فرهنگ و جامعه در طی حدود هفت قرن، منشاء و مسیرهای مدرنیته را از اصلاح‌طلبی تا دوران روشنگری تا دوره معاصر بررسی می‌کند. کنترل فکری او بر ایده‌های پیچیده و اشکال متنوع شواهد پیوسته چشمگیر است. کاوش در انواع مختلف رشته‌های بدبینانه و دیستوپیایی در دیدگاه‌های اروپایی درباره مدرنیته توسط فردریش نیچه، ماکس وبر و تئودور آدورنو، او از دیدگاهی متعادل در مورد پیامدهای منفی و مثبت مدرنیزاسیون دفاع می‌کند. مبتنی بر تحقیقات تجربی، و بالاتر از همه از نظر فکری هوشمندانه. تاریخچه کوتاه جامعه ثابت خواهد کرد که همراه ارزشمندی برای دانشجویی است که به یک مرور جامع علمی و جامعه‌شناختی از مدرنیته نیاز دارد.
تاریخچه کوتاه جامعه گزارشی مختصر از ظهور جامعه مدرن غربی است. به این می‌پردازد که چگونه نسل‌های متوالی دنیایی را که در آن زندگی می‌کردند، درک و توضیح داده‌اند، و رویدادهای مهمی را از دوران روشنگری بررسی می‌کند که منجر به توسعه جامعه به‌گونه‌ای که امروز می‌شناسیم، شده است. این کتاب اتاریخ 1500 تا به امروز را در بر می گیرد و جهان اجتماعی را هم از نظر سیاسی و هم از نظر فرهنگی آن مورد بحث قرار می دهد.

این کتاب برای دانشجویان مقطع کارشناسی علوم اجتماعی ایده آل است که در حیرت وقایع و نظریه های بی شماری که دروسشان به آن ها مربوط می شود، می پردازند و به دیدگاهی تاریخی در مورد تغییراتی که جهان معاصر را شکل داده است نیاز دارند.

کتاب تکوین جهان مدرن