کتاب منازعه فلسطین و اسرائیل

The Israeli-Palestinian Conflict
کد کتاب : 43847
مترجم :
شابک : 978-6220403531
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 104
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : سلفونی
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب منازعه فلسطین و اسرائیل اثر تمرا بی اور


صلح در خاورمیانه سال ها مورد توجه سیاستمداران و فعالان بوده است ، اما درگیری های مرگبار هنوز این منطقه را آزار می دهد. در مرکز این مبارزه درگیری اسرائیل و فلسطین قرار دارد که ریشه های تاریخی عمیقی دارد. این ریشه ها از طریق متن اصلی عینی پر از نقل قول حاشیه نویسی از مورخان و افرادی که تحت تأثیر این درگیری قرار گرفته اند ، ارائه شده است. کتاب منازعه ی فلسطین و اسرائیل نگاه جامع به یک منطقه که در درگیری مداوم است دارد و با ارائه ی توضیحات تکمیلی و تصاویری از گذشته و حال ، درک قوی تری از چگونگی اتصال رویدادهای جاری به آنچه در کلاسهای تاریخ آموخته اند ، به جوانان می دهد.
کتاب منازعه ی فلسطین و اسرائیل توسط تمرا اور نوشته شده است. تمرا اور یک نویسنده تمام وقت است که در شمال غربی اقیانوس آرام زندگی می کند. او نویسنده بیش از 400 کتاب آموزشی برای خوانندگان در هر سنی است. کتاب او در مورد خشونت در مدرسه به عنوان بهترین کتاب غیر داستانی کتابخانه عمومی نیویورک برای نوجوانان انتخاب شد. وی دارای مدرک انگلیسی / آموزشی از دانشگاه ایالتی بال است. تامرا در تمام زندگی خود شیفته تاریخ بوده است و از این فرصت برخوردار است که هنگام تحقیق درباره یک کتاب ، اطلاعات بیشتری در مورد آن کسب کند.

کتاب منازعه فلسطین و اسرائیل

تمرا بی اور
تامرا اور یک نویسنده تمام وقت است که در شمال غربی اقیانوس آرام زندگی می کند. او نویسنده بیش از 400 کتاب آموزشی برای خوانندگان در هر سنی است. کتاب او در مورد خشونت در مدرسه به عنوان بهترین کتاب غیر داستانی کتابخانه عمومی نیویورک برای نوجوانان انتخاب شد. وی دارای مدرک انگلیسی / آموزشی از دانشگاه ایالتی بال است.
دسته بندی های کتاب منازعه فلسطین و اسرائیل
قسمت هایی از کتاب منازعه فلسطین و اسرائیل (لذت متن)
«منازعه فلسطین و اسرائیل به شکل جدی از سال 1948 که «کشور اسرائیل» در نتیجه حکمی اروپایی شکل گرفت آغاز شد. هیچ سرزمینی در جهان این گونه محل درگیری های شدید، طولانی و خونبار نبوده است. قربانیان اصلی این درگیری ها فلسطینیان هستند که در وضعیت دشوار و غمبار روزگار می گذرانند. آن ها در سرزمین های اشغالی تحت سلطه اسرائیل اند، اما از هیچ حقوقی برخوردار نیستند: «کارگران فلسطینی هر روز صبح در صفوف طولانی منتظر می مانند تا برای رفتن به سر کارشان در اسرائیل از در گردان بگذرند، برخی از آنان ساعت سه بامداد از روستایشان خارج می شوند و ساعت ها تا آن جا پیاده روی می کنند. دونالد ترامپ در دسامبر 2017 با اعلام این که زمان آن فرا رسیده بیت المقدس را به عنوان پایتخت اسرائیل به رسمیت بشناسیم، بر آتش اختلافات دمید. نتانیاهو در پاسخ گفت ملتش تا ابد سپاسگزار خواهد بود.» و در روز گشایش سفارت آمریکا در بیت المقدس زمانی که گفت: «چه روز باشکوهی! این لحظه را به خاطر بسپارید، این لحظه ای تاریخی است.» غزه زیر آتش بمباران بود...».