کتاب ساحران باروت 2

The Crimson Campaign
نبرد سرخ
کد کتاب : 43877
مترجم :
شابک : 978-6222041649
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 520
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب ساحران باروت 2 اثر برایان مک لالن

کتاب «ساحران باروت 2» نوشته برایان مک لالن توسط نشر هوپا منتشر شده است. این کتاب جذاب داستانی دلهره آور را روایت می‌کند. حمله تاماس به کز زمانی به فاجعه ختم می‌شود که یک ضد حمله کز باعث می‌شود که تنها با کسری از ارتش خود، بدون تدارکات و هیچ امیدی به نیروی کمکی، پشت خطوط دشمن قطع شود. او که بسیار بیشتر از تعداد دشمن است و توسط بهترین‌های دشمن تعقیب می‌شود، باید افرادش را در یک راهپیمایی بی‌محتوا از طریق شمال کز به سمت منطقه امن هدایت کند و به بالای کوه‌ها برگردد تا بتواند از کشورش در برابر خدای خشمگین، کرسیمیر، دفاع کند.

اما تهدیدها به خانه نزدیکتر می‌شوند. . .

در آدرو، بازرس آدمات فقط می خواهد همسرش را نجات دهد. برای انجام این کار، او باید لرد وتاس شیطانی را ردیابی کرده و با آن مقابله کند. او سوالاتی برای وتاس در مورد استاد معمایی اش دارد، اما پاسخ ها آدمات را به سفری تاریک تر هدایت می کند.

چه کسی این حمله را رهبری خواهد کرد؟

ژنرال‌های تاماس با یکدیگر اختلاف می‌کنند، تیپ‌ها هر روز در زیر یورش کز موقعیت خود را از دست می‌دهند و کرزیمیر سر مردی را می‌خواهد که به چشم او شلیک کرده است. با مرگ تاماس و کبال پودرش، تانیل دو شات خود را به عنوان آخرین خط دفاعی در برابر ارتش پیشروی کرزیمیر می‌بیند.

ساحران باروت تحسین‌برانگیزترین و اکشن‌ترین مجموعه‌های فانتزی حماسی جدید در سال‌های اخیر را ادامه می‌دهد و اولین نمایش آدرنالین است از جادوگران سنگ چخماق، جنگ داخلی و قتل‌های خونسرد در دنیایی که خدایان روی زمین راه می‌روند.

کتاب ساحران باروت 2

برایان مک لالن
برایان مک لالن متولد 25 ژانویه 1986 ، نویسنده آمریکایی داستان های تخیلی و حماسی است. او نوشتن را از پانزده سالگی شروع کرد و در وب سایتها شروع به کار کرد. او در اواخر نوجوانی فعالیت خود را روی داستان های کوتاه و رمان ها شروع کرد.مک لالن در رشته ی زبان انگلیسی با تأکید بر نوشتن خلاق در دانشگاه بریگام یانگ تحصیل کرد و در آنجا با نویسنده آمریکایی براندون ساندرسون آشنا شد و به کلاسهای نویسندگی او پیوست.
نکوداشت های کتاب ساحران باروت 2
This book is just plain awesome. I found myself enjoying every moment of it. Innovative magic, quick-paced plot, interesting world. I had a blast.
این کتاب واقعا عالی است. متوجه شدم که از هر لحظه آن لذت می برم. جادوی نوآورانه، طرح سریع، دنیای جالب. من یک انفجار را تجربه کردم.
Brandon Sanderson

I love the world Brian McClellan builds
من عاشق دنیایی هستم که برایان مک کللان می سازد.
Django Wexler

قسمت هایی از کتاب ساحران باروت 2 (لذت متن)