کتاب یوگا راه تندرستی کامل

Yoga: The Path to Holistic Health
کد کتاب : 43883
مترجم :

شابک : 978-6226973069
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 433
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب یوگا راه تندرستی کامل اثر ب ک س آیینگر


کتاب یوگا راه تندرستی کامل آموزه های جامع ب.ک.س.آیینگر را برای ذهن، بدن و سلامت پوشش می دهد و برای هر سطح از توانایی یوگا، سن و شرایط فیزیکی مناسب است.
این کتاب که به طور کامل پ با نماهای منحصر به فرد 360 درجه از آساناهای کلاسیک تصورگری شده است، شامل یک دوره ی 20 هفته ای است که مبتدیان را با گسترده ترین شکل یوگا در جهان آشنا می کند، توالی های ویژه توسعه یافته برای کمک به کاهش بیش از 80 بیماری رایج آموزش داده شده و همه ی آساناهای کلاسیک توسط ب.ک.س نشان داده شده و نظارت می شوند. بنابراین کتاب یوگا راه تندرستی کامل یک کتاب خودآموز است که افراد بدون کمک مربی می توانند از آن بهره برده و با تمرینات یوگا آشنا شده و آن ها را به درستی کامل اجرا کنند.
این کتاب ویرایش و به روز شده است تا شامل فصل جدیدی از زندگی و کار آیینگار شود.
در بخشی از کتاب آمده است:
"با اینکه مشاهده اثر آساناها و پرانایاما بر ذهن زمان بیشتری می برد، با صبر و تمرین خیلی زود احساس توازن ذهنی و تندرستی را طی تمرین و بعد از آن کشف خواهید کرد. هنگام تمرین آساناها و پرانایاما، پنج حس ادراک که ذهن را به محیط بیرونی منحرف می کنند، به درون بدن کشانده می شوند. وقتی بی قراری ذهن آرام شد، تمام وجود شما آرام و پایدار می شود. تاثیر استرس منفی کاهش می یابد، درحالی که فواید استرس مثبت افزایش یافته و تاب آوری و انعطاف پذیری عصب ها، اندام ها، حواس، ذهن و عقل برای آفریدن ذهن و بدن سالم بیشتر شده است. شفافیت، تحکیم هدف، انضباط شخصی و حساسیت اخلاقی و معنوی به طور طبیعی در پی آن می آید و به شما توان می دهد زندگی آرام، بدون استرس و هماهنگ با محیط را تجربه کنید."

کتاب یوگا راه تندرستی کامل

ب ک س آیینگر
بلور کریشناماچار سونداراراجا آیینگر (14 دسامبر 1918 - 20 آگوست 2014) بنیانگذار سبک یوگا به عنوان تمرینی بود که به "Iyengar Yoga" معروف بود و یکی از برجسته ترین معلمان یوگا در جهان محسوب می شد. او نویسنده کتابهای زیادی در زمینه تمرین و فلسفه یوگا از جمله نور بر یوگا ، نور در پرانایاما ، نور بر روی یوگای سوترا از پاتانجالی و نور در زندگی بود. وی یکی از اولین دانشجویان Tirumalai Krishnamacharya بود که اغلب او را "پدر یوگای مدرن" می نامند. محبوبیت یوگا را ابتدا در هند و سپس در سراسر جهان به او نس...
دسته بندی های کتاب یوگا راه تندرستی کامل
قسمت هایی از کتاب یوگا راه تندرستی کامل (لذت متن)
هر آدمی این قدرت را دارد که بین عادت های خوب و بد تمایز قائل شود و حس رفتار اخلاقی را در خود پرورش دهد. با دنبال کردن عادت های خوب، مانند تمرین منظم یوگا، می توانید استرسی را که انرژی زیستی بدن را خالی می کند کنترل کنید. تمرین آساناها و پرانایاما نه فقط موثرترین و همچنین طبیعی ترین درمان برای استرس است، برخلاف بسیاری از درمان های دیگر خطر اثرهای جانبی زیان آور را نیز ندارد. وانهادگی به تنهایی برای غلبه بر اثرهای منفی استرس کافی نیست. تمرین منظم یوگا، همراه با رژیم غذایی و شیوه زندگی سالم، کمک می کند انرژی بسیار زیادی در بدن تولید شود که یاخته ها را تحریک و عضله های منقبض را آرام می کند.