کتاب همدلی های یک روانکاو

The sympathies of a psychoanalyst
کد کتاب : 43985
شابک : 978-6226674065
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 173
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب همدلی های یک روانکاو اثر حسن مکارمی

کتاب "همدلی های یک روانکاو" نوشته "حسن مکارمی" توسط نشر "نشانه" منتشر شده است. حسن مکارمی روانکاو، خطاط، نقاش و مدافع حقوق بشر ایرانی است. همچنین او در کرسی خدمات راهبردی برای نوسازی سازمان‌های بزرگ در دانشگاه سوربن مشاور و پژوهشگر است. حسن مکارمی در شیراز به سال ۱۳۲۹ به دنیا آمد. تحصیلاتش را در پلی تکنیک تهران، دانشگاه شیراز، در ایران و دانشگاه کامپین، مدرسه مهندسی سانترال پاریس، دانشکده پزشکی پاریس هفت، و مرکز مطالعات استراتژی و دیپلماسی پاریس در فرانسه گذرانده‌است. دکتر حسن مکارمی از سال ۱۳۶۱ در فرانسه زندگی می‌کند. وی تاکنون بیش از بیست و پنج نمایشگاه نقاشی و خوشنویسی از کارهایش در فرانسه یونسکو، روسیه نمایشگاه جهانی خوشنویسی مدرن، کوبا، مراکش و آمریکا بر پاساخته‌است. مکارمی همچنین مقالات گوناگونی در نشریات ایرانی و فرانسوی به چاپ رسانده‌است. از او تا کنون هشت کتاب به زبان فارسی، چهار کتاب به زبان فرانسه، دو کتاب به زبان‌های فارسی و فرانسه و یک کتاب ترجمه از فرانسه به فارسی چاپ شده‌است.
"از او پرسیدم عبارت «اداره کنید» را چگونه می شنود؟ اداره کنید یعنی خود را به آب و آتش بزنید، جهان را بلرزانید، دیوارها با جابه جا کنید، زمان را متوقف کنید، بخندید، گریه کنید، فریاد بزنید، بدوید، اختراع کنید، ابداع کنید، ولی کلاس ها را بی معلم نگذارید. گفتم این ها شما را به جامعه ی مدنی حواله می دهند. بروید از جامعه ی مدنی، منبع پایان ناپذیر توان و قدرت و دانش و تجربه ی بشری، یاری بخواهید."

کتاب همدلی های یک روانکاو

حسن مکارمی
دکتر حسن مکارمی روانکاو، خطاط، نقاش و مدافع حقوق بشر ایرانی است. همچنین او در کرسی خدمات راهبردی برای نوسازی سازمان‌های بزرگ در دانشگاه سوربن مشاور و پژوهشگر است.حسن مکارمی در شیراز به سال ۱۳۲۹ به دنیا آمد. تحصیلاتش را در پلی تکنیک تهران، دانشگاه شیراز، در ایران و دانشگاه کامپین، مدرسه مهندسی سانترال پاریس، دانشکده پزشکی پاریس هفت، و مرکز مطالعات استراتژی و دیپلماسی پاریس در فرانسه گذرانده‌است. دکتر حسن مکارمی از سال ۱۳۶۱ در فرانسه زندگی می‌کند. وی تاکنون بیش از بیست و پنج نمای...
دسته بندی های کتاب همدلی های یک روانکاو