کتاب آشنایی با تولستوی

Tolstoy in 90 minutes
آشنایی با نویسندگان
کد کتاب : 4416
مترجم : آرش ابراهیمی فر
شابک : 9789642130979
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 96
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

معرفی کتاب آشنایی با تولستوی اثر پل استراترن

پل استراترن با تکیه بر مجموعه بسیار موفق فیلسوفان در 90 دقیقه، نثر شوخ طبعانه خود را برای ارائه زندگی نامه نویسندگان بزرگ جهان به کار می برد. مجموعه کتابهای "آشنایی با نویسندگان" پل استراترن، شوخ طبعانه و دراماتیک نوشته شده اند و باعث می شوند خواننده زمان، مکان و شخصیت نویسنده را درک کند. در این مجموعه روشی عالی برای معرفی نویسندگان به کار رفته است. "آشنایی با تولستوی" کاوشهای کوتاه و روشنگرانه ای در زندگی و عقاید تولستوی را به شیوه ای سرگرم کننده و در دسترس ارائه می دهد. خواننده با مطالعه این کتاب می تواند جریان های تاثیر گذار تاریخی و اجتماعی بر نوشتار تولستوی را درک کند. به دور از نوآورانه بودن این کتاب، ارزیابی بسیار ظریفی از نویسنده و آثار او ارائه شده است.

کتاب آشنایی با تولستوی

پل استراترن
پل استراترن (زاده 1940) نویسنده و شخصیت دانشگاهی انگلیسی است. وی در لندن متولد شد و در کالج ترینیتی، دوبلین تحصیل کرد و پس از آن برای دو سال در نیروی دریایی خدمت کرد. وی سپس برای زندگی به یک جزیره یونانی رفت. در سال 1966 او به هند و هیمالیا سفر کرد. رمان "یک فصل در آبیزسینیا" او، در سال 1972 جایزه سامرست مگام را گرفت.علاوه بر پنج رمان، وی همچنین کتابهای بیشماری در زمینه علم، فلسفه، تاریخ، ادبیات، پزشکی و اقتصاد به نگارش درآورده است.
نکوداشت های کتاب آشنایی با تولستوی
Fine guide, especially recommended for students.... Provide[s] concise overviews.... Makes an easily digested introduction.
راهنمای خوبی است، به ویژه برای دانش آموزان توصیه می شود .... ارائه اجمالی و مختصر .... مقدمه ای به راحتی قابل هضم ارائه شده است.
The Bookwatch

It furnishes a quick way for general readers to familiarize themselves with writers they wish to read or re-read.
یک راه سریع برای خوانندگان عمومی فراهم می کند تا با نویسندگانی که مایل به خواندن آثار آنها هستند، آشنا شوند.
Buchanan Tennessean

Witty, illuminating, and blessedly concise
شوخ طبعانه، روشنگر و مختصر.
The Wall Street Journal

قسمت هایی از کتاب آشنایی با تولستوی (لذت متن)