کتاب دنیای خالی از قهرمان

A World Without Heroes
سه گانه دیگر سو (کتاب اول)
کد کتاب : 76340
مترجم :
شابک : 978-6007132036
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 512
سال انتشار شمسی : 1393
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

مجموعه ماورایی ها (جلد اول)
Beyonders Trilogy: A World Without Heroes
دنیای خالی از قهرمان
کد کتاب : 44218
مترجم :
شابک : 978-6006225517
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 544
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب مجموعه ماورایی ها (جلد اول) اثر براندون مال

این کتاب ماجرای پسری به نام «جیسون واکر» را روایت می کند که در اوقات فراغتش در یک باغ وحش کار می کند. در آنجا یک اسب آبی وجود دارد که نمایش اجرا می کند. جیسون یک روز متوجه می شود که از دهان اسب آبی صدای موسیقی به گوش می رسد و به سمت دهان اسب آبی می رود که ناگهان در دهان او می افتد و به این ترتیب وارد دنیای کاملا متفاوتی به نام «لیریان» می شود. در لیریان به افرادی که از جهان دیگری وارد سرزمینشان می شوند «ماورایی» می گویند.
پیش از این، مردم سرزمین لیریان، از مهمانان ماورایی به گرمی استقبال می کردند اما پس از آن که امپراطور جادوگری به نام «مالدور» به قدرت می رسد، اوضاع تغییر می کند و افرادی که به مخالفت با امپراطور برمی خیزند شکنجه شده و کشته می شوند. جیسون در این سرزمین به طور اتفاقی با دختری به نام «ریچل» آشنا می شود که او نیز به طور مرموزی از دنیای ما به سرزمین لیریان رفته است، آن دو با هم همسفر شده و تصمیم می گیرند به کمک چند تن از مخالفان امپراطور به جستجوی واژه ای جادویی بروند که قدرت نابودی امپراطور ستمگر را دارد و لیریان را از چنگ ماندروی ستمگر نجات دهند….

کتاب مجموعه ماورایی ها (جلد اول)

براندون مال
براندون مال یک نویسنده آمریکایی است که به خاطر سریال های فانتزی کودکانش، Fablehaven و همچنین Dragonwatch ، Candy Shop War ، مثلث Beyonders و سریال Five Kingdoms شناخته می شود. او همچنین سریال Spirit Animals را آغاز کرد.او از J. R. R. Tolkien ، C. S. Lewis و J. K. Rowling الهام گرفته است.براندون مال به دبستان دابلو در کلیتون، کالیفرنیا، ایالات متحدهرفت. سپس به عنوان دانش آموز در مدرسه میانه Pine Hollow شرکت کرد و سپس در Clayton Valley شرکت کرد. وی در حال حاضر در آلپ، یوتا زندگی می کند و فارغ ا...