کتاب دیابلو (جلد دوم)

Scales of the Serpent
فلس های مار (سه گانه جنگ گناه)
کد کتاب : 44225
مترجم :
شابک : 978-6006225944
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 430
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب دیابلو (جلد دوم) اثر ریچارد ای ناک

از ابتدای زمان، نیروهای فرشتگان بهشت برین و لشکر اهریمن های جهنم سوزان، درگیر جنگی ابدی برای تعیین سرنوشت جهان خلقت بودند. حال این مبارزه به پناهگاه راه یافته است – به دنیای انسان ها. نیروهای خیر و شر، طی مبارزه ای پنهان، در تلاشند تا انسان ها را به سمت جناح خود جذب کنند. این داستان جنگ گناه است _ مبارزه ای که برای همیشه سرنوشت انسان ها را تغییر می دهد.
الدیزیان که عزم خود را برای نابودی مذهب اهریمنی تریون جزم کرده است، هنوز خبر ندارد که ایناریوس (پیامبر مرموز کلیسای جامع نور ) به طور پنهانی به مأموریتش کمک کرده است. ایناریوس، غرق در رویای بازگردانی پناهگاه به شکوه سابقش، در تلاشی بی پروا برای نابودی دو مذهب بزرگ، از الدیزیان استفاده می کند. اما شخصیت دیگری نیز وارد ماجرا شده است. لیلیث اهریمن، که زمانی معشوقه ی ایناریوس بود، قصد دارد در نقشه هایش برای تبدیل انسان ها به لشکری از نفالم، از الدیزیان به عنوان دست نشانده ی خود استفاده کند. نفالم ها موجوداتی ایزدگون هستند، با قدرتی بیشتر از فرشتگان و اهریمنان و می توانند تمام هستی را زیر و رو کرده و لیلیث را به جایگاهی رفیع برسانند.
کتاب پیش روی شما، داستانی بدیع درباره ی شمشیرزنی، جادوگری و مبارزه ای بی انتها است که بر اساس بازی کامپیوتری دیابلو، با رده بندی ام، برنده جوایز بسیار، ساخته ی کمپانی بلیزارد نوشته شده است. این کتاب خطاب به بزرگسالان نگارش شده است.

کتاب دیابلو (جلد دوم)

ریچارد ای ناک
ریچارد ای ناک (Richaed A. Knaak) (نحوهٔ تلفظ:"Nack") نویسندهٔ داستان‌های خیال‌پردازی و از جرگهٔ نویسندگان برگزیدهٔ نیویورک تایمز برای نگارش داستان حماسه هوما است. وی متولد ۲۸ مِه ۱۹۶۱ در شهر شیکاگو از پدری انگلیسی و مادری آمریکایی است. بیشتر کتاب‌هایی که بر ناک تأثیر گذاشته‌اند به گفتهٔ خودش فرمانروای حلقه‌های تالکین، موجودات روشنایی و تاریکی و کهربا اثر راجر زلازنی و کتاب‌های ادگار آلن پو بوده‌اند. دیگر نویسندگان محبوب وی گلن کوک، ال اسپراگ دی‌کمپ، لاو...