کتاب رزیدنت اویل 2

Caliban Cove
گذرگاه کالیبان
  • 88,500 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: آذرباد آذرباد
    نویسنده:
کد کتاب : 44236
مترجم :
شابک : 978-6006225692
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 242
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 1998
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب رزیدنت اویل 2 اثر اس دی پری

“راکون­سیتی”- حدود ساعت ۲ بامداد پنج­شنبه، ساکنان منطقه­ ی دریاچه­ ی “ویکتوری” با صدای انفجاری که شمال غربی جنگل راکون را لرزاند از خواب بیدار شدند، دلیل آن به نظر آتشی بوده که عمارت متروکه ی اسپنسر را فراگرفته و باعث سوختن مواد شیمیایی داخل زیرزمین شده بود. موانعی که پلیس بیرون محدوده­ی جنگل قرار داده (مربوط به چندین قتلی که اخیرا در راکون سیتی اتفاق افتاده است)، باعث شد آتش­ نشانان محلی دیر به محل حادثه رسیده و موفق به بازیابی هیچ کدام از زمین­های ملک نشوند، عمارت سی و یک ساله و اتاق­های خدمتکاران در اطراف آن، کاملا از بین رفته ­اند.
ملک توسط “لرد آزول اسپنسر”، نجیب­زاده­ی اروپایی و یکی از پایه گذاران کمپانی بین­المللی داروسازی آمبرلا ساخته شده و طراح مشهور “جورج ترور” روی آن کار کرده است. قرار بود از آن برای پذیرایی از مهمانان مهم آمبرلا استفاده شود اما بعد از تکمیل ساخت آن، به دلایل نامعلوم بسته شد. با توجه به سخنان “آماندا ویتنی”، سخنگوی شرکت آمبرلا، قسمت­هایی از ملک هنوز برای ذخیره­ی مواد و محلول­های پاک کننده استفاده می­شده است. ویتنی دیروز در اظهاراتی بیان کرد که شرکت آمبرلا مسئولیت حادثه را به طور کامل بر عهده گرفته و ادامه داد: «اشتباهی جدی از طرف ما صورت گرفته. آن مواد شیمیایی باید خیلی وقت پیش از عمارت اسپنسر بیرون برده می­شدند، ما فقط خوشحالیم که کسی آسیب ندیده است.»
تا الان، علت آتش­سوزی مشخص نشده اما ویتنی توضیح داد که آمبرلا بازجوهای خودش را به محل حادثه فرستاده تا در ویرانه­های به جا مانده به دنبال منشأ اولیه­ی آتش بگردند…

کتاب رزیدنت اویل 2

اس دی پری
استفانی دانل پری (Stephani Danelle Perry) که با نام هنری S. D. Perry فعالیت می‌کند، یک رمان‌نویس ساکن پورتلند و دختر نویسنده‌ی سبک علمی-تخیلی و ترسناک، استیو پری است.او رمان‌های معروف و پرفروشی را از سری رزیدنت ایول نگاشته است.پدر وی استیو پری نویسنده تلویزیون و داستان های علمی است. پری که نام دانل را ترجیح می دهد، با خانواده اش در پورتلند، اورگان زندگی می کند.