کتاب رزیدنت اویل 3

City of the Dead
شهر مردگان
  • 124,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: آذرباد آذرباد
    نویسنده:
کد کتاب : 44237
مترجم :
شابک : 978-6006225685
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 336
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 1999
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب رزیدنت اویل 3 اثر اس دی پری

دیشب، نزدیک­ های ساعت ۶:۳۰ “شانا ویلیامسون” چهارده ساله که از تمرین سافت­بال به خانه برمی­ گشت، در پارک خیابان “برچ” مورد حمله ی یک غریبه­ ی مرموز قرار گرفت. مهاجم از پشت ردیفی از پرچین­ ها که در انتهای جنوبی پارک قرار دارند بیرون می آید، خانم ویلیامسون را از دوچرخه­ اش می اندازد و سعی می کند او را بگیرد. دختر نوجوان که فقط چند خراش برداشته، موفق به فرار می شود و خود را به خانه­ ی “تام و کلارا آتکینز” در همان نزدیکی رسانده است. خانم آتکینز پلیس را خبر می کند و آن ها تمام پارک را در جستجوی مهاجم گشته­ اند اما اثری از او یافت نشده است. شانا ویلیامسون امروز صبح در اظهاراتش به پلیس بیان کرد که مرد به نظرش یک رهگذر ­رسیده است؛ لباس­ ها و موی او کثیف بودند و بوی بدی به شامش رسیده، بویی مثل “میوه­ ی گندیده”. همچنین مهاجم احتمالا مست بوده و بعد از فرار او پشت سرش به زمین خورده است.
با توجه به اینکه پرونده­ ی قتل­ های آدمخوارانه­ ی می تا جولای هنوز باز است، پلیس اتفاقی که برای خانم ویلیامسون افتاده است را کاملا جدی گرفته؛ مهاجم شباهت­ های زیادی به اظهارات شواهد عینی راجع به گروهی که ژوئن گذشته در پارک ویکتوری دیده شده بودند دارد. شهردار هریس اواخر امروز یک کنفرانس خبری برگزار خواهد کرد و فرمانده­ ی پلیس، برایان آیرونز خبر داده که با شروع به کار نیروهای جدید پلیس در هفته­ ی آینده، مسیر گشت­ های پلیس بلوک­ های اطراف پارک پایین­ شهر را هم در بر خواهد گرفت…

کتاب رزیدنت اویل 3

اس دی پری
استفانی دانل پری (Stephani Danelle Perry) که با نام هنری S. D. Perry فعالیت می‌کند، یک رمان‌نویس ساکن پورتلند و دختر نویسنده‌ی سبک علمی-تخیلی و ترسناک، استیو پری است.او رمان‌های معروف و پرفروشی را از سری رزیدنت ایول نگاشته است.پدر وی استیو پری نویسنده تلویزیون و داستان های علمی است. پری که نام دانل را ترجیح می دهد، با خانواده اش در پورتلند، اورگان زندگی می کند.