کتاب خود مقدس شما

Your Sacred Self: Making the Decision to be Free
(راز نگرش به درون)
کد کتاب : 4430
مترجم :
شابک : 978-9646714953
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 364
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1995
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 17
زودترین زمان ارسال : ---

خود مقدس شما
Your sacred self : making the decision to be free
کد کتاب : 4428
مترجم :
شابک : 978-6005026399
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 379
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1995
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب خود مقدس شما اثر وین دایر


وین دایر نویسنده " کتاب خود مقدس شما" ، بینش های روانشناختی و رهنمودهایی برای دستیابی به تحقق معنوی را ارائه می دهد تا یک برنامه سه مرحله ای ایجاد کند که به خوانندگان کمک کند که درون خود را جستجو کنند تا احساس جدیدی از خودآگاهی همراه با لذت معنوی را تجربه کنند.

وین دایر توضیح می دهد که توسعه خود مقدس ، درک درستی از جایگاه ما در جهان و احساس رضایت در خود و دیگران به ارمغان می آورد. در خود مقدس شما ، دایر برنامه ای را ارائه می دهد که به خوانندگان کمک می کند تا رویکردی معنوی گرا و نه منفعت طلبانه در زندگی ایجاد کنند. گام به گام ، دایر به ما نشان می دهد که چگونه از آگاهی عاطفی به بینش روانشناختی به گزینه های معنوی پیشرفت کنیم تا تجربه زندگی خود را از نیاز به کسب به وفور تغییر دهیم. از احساس خود شخص به عنوان گناهکار و فرومایه تر از احساس خود به عنوان الهی از نیاز به دستیابی و کسب آن تا آگاهی از این که جدا شدن و رها کردن باعث آزادی می شود.

خود مقدس شما راهنمای الهام بخش ، امیدوارکننده و روشنگری است که می تواند به همه کمک کند تا زندگی شادتر ، غنی تر و معنادار تری را داشته باشند.

کتاب خود مقدس شما

وین دایر
وین والتر دایر (Wayne Walter Dyer) زاده ۱۰ مه ۱۹۴۰ - درگذشته ۲۹ اوت سال ۲۰۱۵) نویسنده کتاب های خودیاری و سخنران انگیزشی آمریکایی بود. کتاب قلمرو اشتباهات شما (با عنوان "چگونه شخصیت سالم تر بیابیم؟" در ترجمه فارسی) در سال ۱۹۷۶ در حدود ۳۰ میلیون نسخه فروخت و جزء یکی از بالاترین فروش کتاب ها در تاریخ شد. دایر در سال ۱۹۸۷ به عنوان بهترین سخنران ایالات متحده شناخته شد.[۱] در سال ۲۰۱۱ مجله Watkins Magazine وین دایر را سومین انسان معنوی تأثیرگذار در دنیا معرفی کرد.وین دایر در ۱۰ مه ۱۹۴۰ در شهر دتروی...
قسمت هایی از کتاب خود مقدس شما (لذت متن)
هر شکستی که تجربه می کنید در واقع یک فرصت برای بدست آوردن انرژی است. این انرژی کسب شده، وسیله ای نیرومند برای پیشرفت و دست یابی شما به اهدافتان در مرحله بعد می باشد. خویشتن مقدس شما می داند که این شکست ها زمینه ساز موفقیت شما در حصول به این هدف است.

شکست در زندگی شخصی خود من این انرژی را به وجود آورد که خود را به چنان سطحی برسانم که حالا این سطور را برای شما تحریر کنم. من نمی توانستم این کتاب را به چاپ برسانم مگر آن که خود را به سطحی بالاتر از سطوح روحانی رسانده باشم. در نظام الهی شکست اجتناب ناپذیر است. کسب انرژی لازم برای حرکت به سوی سطح بالاتری از شناخت روحانی، کاملا به خود ما بستگی دارد. پیام من کاملا واضح است. از شکست های خود برای رسیدن به شناخت قدرت مافوق و عشقی که همواره با توست، بهره گیر.

انرژی که تو بدست می آوری مثل یک قهرمان پرش با نیزه است که از قدرت نیزه خود برای جهش به سوی میله در ارتفاع استفاده می کند. من این شناخت روحانی را می شناسم و باور دارم که این کتاب می تواند شما را در شناخت خویشتن مقدسی که همواره با شماست، یاری دهد.