کتاب مدیریت نقش ها در کار گروهی

Teamwork
کد کتاب : 44314
شابک : 978-6226770491
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 206
سال انتشار شمسی : 1399
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب مدیریت نقش ها در کار گروهی اثر مجموعه ی نویسندگان

عارف شیرازی، عادل شیرازی و حسن کلانکی در کتاب مدیریت نقش ها در کار گروهی شما را با نقش هایی آشنا می سازد که باید به صورت ساختاری در یک کار گروهی وجود داشته باشند.
گروه متشکل از افرادی است که با مشارکت یکدیگر، برای انجام کار یا دستیابی به هدفی مشخص تلاش می کنند. یک تیم مشتمل بر دو یا چند اعضا است که وظایف مشخصی دارند، آن ها کارهایی را انجام می دهند که به شکل زنجیزوار بر یکدیگر اثر می گذارند. در حقیقت فعالیت های گروهی وابسته به خصوصیات نگرشی و رفتاری اعضای گروه بوده و با چگونگی ایجاد گروه ها، ساختار، فرآیند و شیوه ی عملکرد آن ها سر و کار دارد.
گروه یکی از مرسوم ترین نمونه های ساختار نیروی انسانی در هر موسسه است. پس بررسی گروه و تعریف کار گروهی برای آشنایی با رفتار سازمانی اهمیت فراوانی دارد. یکی از مباحثی که کشورهای پیشرفته را از دیگر کشورها جدا می کند، دانش گروهی کار کردن است. در کشورهای در حال توسعه، اشخاص تمایلی به کارهای گروهی ندارند و همین جریان باعث می شود ضمن صرف انرژی بیشتر، کارها با کیفیت مطلوبی انجام نشود.
بنابراین می توان نتیجه گرفت که، اساسا برای رسیدن به یک جامعه کارآفرین، پیشرفت در انجام کارهای گروهی ضرورت دارد و بدون چنین خصوصیاتی، کارآفرینی در جامعه فراگیر نخواهد شد. کتاب حاضر در زمینه ایجاد نقش های متفاوت در یک گروه است، با این فرض که تخصیص وظایف و مسئولیت ها، نیازمند درک نیازهای کلی گروه محسوب می شود.

کتاب مدیریت نقش ها در کار گروهی

دسته بندی های کتاب مدیریت نقش ها در کار گروهی